تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819363421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چشمان تيزبين مصباحو روسياهى مدعيان!


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: چشمان تيزبين مصباحو روسياهى مدعيان!
مرتضى رضاييان فيروزآبادي

در هفته هاى اخير مدعيان اصلاحات بار ديگر با هجوم كودكانه به آيت الله مصباح يزدى كوشيده اند تا شايد مرهمى بر دردهاى خود بيابند و انتقام رسوايى خود را بر اين فقيه پارسا ومرزبان تيزبين اسلام ناب محمدى آوار كنند. آنان در اين راه ناجوانمردانه البته از هيچ مكر و خدعه اى دريغ نمى كنند و براى نيل به اهداف حقيرانه خويش, اوهامى را به حضرت ايشان نسبت مى دهند و سپس آن تخيلات خودساخته! را مورد هجوم قرار مى دهند. در اين جا خالى از لطف نيست اگر براى روشن شدن بسيارى از واقعيت هاى پشت پرده و آبشخور هتاكى هاى كودكانه كه بر زبان برخى ساده انديشان جارى مى شود، به نمونه اى مستند و جذاب اشاره كنيم:-1 چند سال پيش حضرت آيت الله مصباح يزدى طى سخنانى در مراسم نماز جمعه تهران به چمدان هاى پر ازدلارى اشاره كرده بود كه دشمنان در اختيار عناصرداخلى خود قرارداده اند تا آن را در مسير تخريب اعتقادات مردم و سست كردن پايه هاى نظام جمهورى اسلامى به كار گيرند. اين هشدار صريح موجب شد تا مدعيان اصلاح طلبى با “غيرواقعى خواندن” اين ماجرا نسبت به سخنان ايشان موضع گيرى كرده و هياهوى مطبوعاتى به راه اندازند! غافل از اينكه مقام معظم رهبرى فرموده بودند: “هيچ كس يك ملت و يك جماعت را براى اينكه توطئه دشمن را نفهميده است، ستايش نخواهد كرد. خود دشمن دارد مى گويد كه من براى ايجاد اختلال در ايران بودجه مى گذارم... ولى ما بگوييم نيست!؟ اين ساده لوحى نيست؟!”(1) و هم ايشان تصريح كرده بودند: “اين هجوم هاى تبليغاتى كه به شخصيت هاى برجسته وانسان هاى والا و بااخلاق برجسته وارد مى كنند، اينها همه اش نشان دهنده اهداف و نيات دشمن است. يك نفر مثل جناب آقاى مصباح- كه حقيقتا اين شخصيت عزيز جزء شخصيت هايى است كه همه دلسوزان اسلام و معارف اسلامى از اعماق دل بايستى قدردان و سپاسگزار اين مرد عزيز باشند- مورد هجوم تبليغاتى قرار مى گيرند! حرف رسا و نافذ، منطق قوى و مستحكم هرجايى كه باشد، آنجا را دشمن زود تشخيص مى دهد ... و به مقابله اش مى آيد. با مرحوم شهيد مطهرى هم همين جور برخورد كردند.”(2)

-2 در پى افشاگرى پيرامون ارتزاق مادى و سياسى وب سايت ها و نهادهاى شبه مدنى مدعى اصلاح طلبى از بودجه پانزده ميليون يورويى دولت هلند كه براساس پيشنهاد پارلمان اين كشور با عنوان “پلوراليسم رسانه اى در ايران” تصويب شده است، موسسه هلندى “هيفوس” كه مهمترين منبع پشتيبانى مالى موسساتى چون راهى (متعلق به شادى صدر)، كارورزى سازمان هاى جامعه مدنى (متعلق به محبوبه عباسقلى زاده)، كنشگران داوطلب (متعلق به سهراب رزاقي)، ايران گويا (به مديرعاملى حسين باستانى عضو ارشد حزب مشاركت ايران)، مركز فرهنگ زنان، كانون زنان ايران و روزنامه اينترنتى “روز آنلاين” و... محسوب مى شود، در اقدامى شگفت انگيز صفحه برخى از اين موسسات تحت حمايت خود را از روى وب سايت اش حذف و به عبارتى سانسور كرد!شايان ذكر است بيشترين كمك موسسه “هيفوس” به موسسه ايران گويا (داراى وب سايت اينترنتى روز آنلاين) بوده كه بالغ بر 730 هزار يورو مى باشد و موسسات فعال در حوزه زنان كه “كمپين يك ميليون امضا” را راه اندازى كرده اند، بر حسب برآوردهاى رسمي، مجموعا تا يك ميليون يورو از بودجه براندازى نرم دولت هلند بهره مند شده اند.

افشاى كمك مالى دولت هلند از طريق موسسات واسطى چون “هيفوس”، “بنياد دخترك”، “فريدوم هاوس”، “پرس ناو” و... به مدعيان اصلاح طلبى در داخل كشور در حالى صورت گرفت كه اين رسوايى و تناقضات گفتارى آنها پيرامون استقلال چنين موسساتى سرگشتگى فكرى هواداران اندك آنها را سبب شده و اعتراضات درون گروهى را پديد آورده است(3)

-3 همان گونه كه مقام معظم رهبرى فرموده اند: “باندهاى بين المللى زر و زور كه براى تسلط بر منافع ملت ها، سازمان نظامى ناتو تشكيل داده بودند، اكنون در پى تشكيل ناتوى فرهنگى هستند تا با استفاده از امكانات زنجيره اى متنوع و بسيار گسترده رسانه اي، سررشته تحولات سياسي، اقتصادي، اجتماعى و فرهنگى كشورها و ملت ها را به دست بگيرند.”(4)

اگر ناتوى نظامى جسم انسانها را هدف قرارمى داد، ناتوى فرهنگي، فرهنگ انسان ها و در راس آن مردم كشورمان را هدف قرار داده است و با استخدام عوامل داخلى مى كوشد خرمن باورهاى پاك را بسوزاند و به جاى افكار بلند و آرمان خواهانه، انديشه هاى ليبراليستى و بى قيدى را جايگزين سازد. بى گمان ناتوى فرهنگى به مراتب خطرناك تر و جبران ناپذيرتر از ناتوى نظامى است زيرا طراحان ناتوى فرهنگى نابودى كامل ملت ايران را هدف خود قرارداده اند و با تمام توان در اين مسير گام بر مى دارند. مقابله با اين مجموعه پنهان مستلزم داشتن رويكردى آگاهانه و هوشمندانه است و پاسدارى دقيق از اصول و ارزشها، ابزارهاى دشمنان را در ابتداى مسير از بين خواهد برد.

-4 مردم ايران هنوز اعترافات “پورزند” را از ياد نبرده اند كه به نقش خود در رساندن كمك هاى بيگانگان به عناصر داخلى اعتراف كرده بود. البته تا هنگامى كه توده ملت، آگاهانه در مسير ولايت گام بر مى دارند اين گونه توطئه هاى دشمنان همواره نقش بر آب خواهد شد و همان گونه كه مقام معظم رهبرى فرمودند: “اگر كسانى خيال مى كنند كه با پشتيبانى دستگاه هاى تبليغاتى استكبارى و شبكه امپراتوري، تبليغاتى و صهيونيستى در دنيا مى توانند كارشان را در اين مملكت پيش ببرند، اشتباه مى كنند. همه آنهايى كه به مزدوران خودشان در اينجا دل خوش كرده اند و هم آن كسانى كه به حمايت اربابان بيگانه دل خوش كرده اند، بدانند كه چنين چيزى امكان ندارد.”(5)

-5 مسئولان امنيتى كشور در اين ماجرا مسئوليت مهمى دارند. آنان بايد با بررسى هاى جامع به پالايش عرصه سياسي، فرهنگى و اقتصادى كشور از حضور ماموران بيگانه بپردازند .

. موارد ياد شده تنها نمونه اى از دورانديشى آيت الله مصباح يزدى است و علت كينه توزى مخالفان و نيز عشق پاك و خالصانه دوستداران ايشان را دقيقا بايد در اين ويژگى استاد جستجو كرد.

پى نوشتها:

-1 خطبه هاى نماز جمعه، 26 فروردين 1379

-2 بازى ترور، ص259

-3 كيهان، 86/1/25

-4 در جمع دانشگاهيان سمنان، آبان 85

-5 در جمع بسيجيان و پاسداران انقلاب اسلامي، 11 شهريور 78
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن