تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819363322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل فرهنگ‌وارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي: عكاسان خبري و خبرنگاران چشم‌هاي تيزبين جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديركل فرهنگ‌وارشاد اسلامي آذربايجان‌شرقي: عكاسان خبري و خبرنگاران چشم‌هاي تيزبين جامعه هستند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: شهرستان‌ها

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي گفت: عكاسان خبري و خبرنگاران چشم‌هاي تيزبين جامعه هستند كه وقايع را ثبت و منعكس مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،منطقه آذربايجان شرقي، احمد احمدي منش در آئين اختتاميه مسابقه عكس خبري افزود: عكس خبري وقايع جامعه را تاريخ نگاري كرده و ثبت و ضبط مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: بر اين اساس وقايع در حافظه تاريخ ثبت شده، همانطور كه قيام 29 بهمن تبريز توسط عكاسان و خبرنگاران مومن و متعهد به نسل جوان منتقل مي‌شود.

وي هم‌چنين گفت: 500 قطعه عكس به دبيرخانه مسابقه و نمايشگاه عكس خبري در تبريز ارسال شد كه40 اثر از آنها توسط هيات داوران برگزيده و در مجتمع فرهنگي و هنري 29بهمن تبريز به نمايش گذاشته شده است.

احمدي‌منش ادامه داد: هفت اثر برتر كه از اين تعداد يك اثر برتر در ارتباط با بخش ويژه انقلاب اسلامي است به عنوان آثار برتر معرفي شدند.

دومين نمايشگاه منطقه‌يي آثار برتر عكس خبري تا پنجم اسفندماه جاري در تالار استاد مقبلي مجتمع فرهنگي و هنري 29بهمن تبريز برپاست.

در پايان اين مراسم رامين بهمرام مهربان، مهرداد تبريزي و عليرضا سعيد هر سه از اروميه را به ترتيب رتبه‌هاي اول دوم و سوم را كسب كردند.

بر اساس اين گزارش، آذين انور حقيقي و محمد ذاكري از تبريز و داريوش نجفي از اروميه به ترتيب عنوان‌هاي چهارم تا ششم را بدست آوردند.

هيأت داوران همچنين مهسا جلالي راد از اروميه را نيز به عنوان نفر برتر بخش ويژه انقلاب اسلامي معرفي كرد.

جمعه|ا|2|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن