تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820269592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه جدیدترین لپ تاپ HP با قابلیت‌های امنیتی -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
ارائه جدیدترین لپ تاپ HP با قابلیت‌های امنیتی

Hp


شناسهٔ خبر: 2435157 چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
دانش و فناوری > فناوری های نوین

اچ پی در واپسین روزهای سال 2014 میلادی از لپ تاپ جدیدی رونمایی کرده که از قابلیت‌های متفاوتی مانند امنیت بالا و وزنی سبک برخوردار است. به گزارش خبرگزاری مهر، اچ پی از لپ تاپ جدید خود با نام EliteBook Folio 1020 رونمایی کرده است. محصول جدید اچ پی در دو مدل ارائه خواهد شد که یکی از آنها حتی از لپ تاپ های ایر اپل نیز سبک تر و باریک تر بوده و عنوان سبک ترین و باریکترین محصولی که تاکنون ارائه شده را به خود اختصاص داده است.  قطر این لپ تاپ در حدود 15.7 میلی متر بوده و وزنی در حدود 1.2 کیلوگرم نیز دارد.

* مشخصات محصول جدیداین لپ تاپ از ویندوز 8.1 برخوردار بوده و در عین زیبایی دارای قابلیت های بسیاری است که آن را تبدیل به یک لپ تاپ حرفه ای می کند. از مشخصات  HP EliteBook Folio 1020 می توان به صفحه نمایش 12.5 اینچی با رزولوشن 1080  quad HD ، 8 گیگا بایت حافظه رم، مجهز بودن به SSD ، وب‌کم  720p webcam و حسگرهای اثر انگشت برخوردار بوده و به مدت 9 ساعت می تواند باتری لپ تاپ را روشن نگه دارد.
Hp
این لپ تاپ از پردازنده Intel Core M برخوردار بوده و از ویژگی های این محصول متفاوت می توان به مواردی مانند  Always On Tracking "همیشه روشن" اشاره کرد که به  واسطه این قابلیت حتی در زمان سرقت یا گم شدن نیز از راه دور کنترل می شود و می توان در صورت بروز چنین حوادثی به حذف اطلاعات و داده ها دست زد که از جمله موارد امنیتی این لپ تاپ محسوب می شود.
Hp
اما نسخه ویژه این لپ تاپ با نام  Special Edition از موادی چون فیبر کربن و منیزیم لیتیوم ساخته شده و حدودا یک کیلوگرم وزن دارد.  قابلیت ردیابی لپ تاپ به دلیل نصب چیپست GPS و استفاده از فناوری ARM است که محصول را همیشه روشن نگه می دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن