تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات به کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی فقط تا پایان سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ارائه خدمات به کارت های معافیت و پایان خدمت قدیمی فقط تا پایان سال 93 تهران - ایرنا - جانشین سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: تا پایان سال 1393 تمام کارت های قدیمی در سطح کشور جمع آوری شده و دیگر هیچگونه خدماتی به این دسته از کارت ها ارائه نمی شود.


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «ابراهیم کریمی» افزود: درخواست هایی که بابت تعویض کارت های پایان خدمت تا کنون به سازمان رسیده، رقمی نزدیک به هشت میلیون بوده که قریب به اتفاق آنها صادر و به افراد تحویل داده شده است.
وی ادامه داد: هموطنان باید طوری برنامه ریزی کنند که حداکثر تا پایان امسال نسبت به تعویض کارت های قدیمی خود با کارت هوشمند اقدام کنند تا در سال آینده با مشکل جدی روبرو نشوند.
سردار کریمی گفت: از سال آینده ارتباط این سازمان با سایر سازمان ها در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است و در صورت عدم تعویض به موقع کارت ها افرادی که اقدام به تعویض کارت خود نکرده اند در مواقع ضروری نمی توانند از خدمات بهره مند شوند.
وی در رابطه با مدت زمان تعویض کارت ها افزود: کارت های تعویضی ظرف مدت یک ماه صادر و توسط شرکت پست به منازل افراد ارسال می شود، اما در صورتیکه برخی افراد فاقد اطلاعات در سازمان وظیفه عمومی باشند، اصالت کارت آنان از طریق نیروی صادر کننده کارت استعلام می شود که ممکن است موجب طولانی شدن فرآیند صدور کارت شود.
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که از زمان درخواست تعویض کارت آنان بیش از یک ماه گذشته، می توانند با ارسال علامت «؟» به سامانه پیامکی این سازمان به شماره 10 2060 110، وضعیت کارت خود را پیگیری کنند.
وی در رابطه با تعرفه های تعویض کارت ها افزود: هزینه ها برای دریافت کارت های هوشمند معافیت و پایان خدمت متفاوت است، این هزینه ها بر اساس مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی ایران تنظیم شده است.
سردار کریمی گفت: هموطنان می توانند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره مدارک و تعرفه های مربوط به تعویض کارت به پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند.
اجتمام(1) ** 9105 ** 1071


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن