تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام نتایج استخدامی وزارت نیرو 20 آذرماه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اعلام نتایج استخدامی وزارت نیرو 20 آذرماه
مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو گفت: 19 آذرماه جاری اسامی سه‌برابر ظرفیت برای تایید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شده و 20 آذرماه نیز بر روی سایت مرکز آزمون وزارت نیرو قرار می‌گیرد.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت نیرو ‌محمد محمدزاده مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو اظهار داشت: ۷۴۲۸۱ نفر در آزمون استخدامی وزارت نیرو که در 30 آبان‌ماه سال‌جاری برگزار شد، شرکت کردند که در مرحله نخست، از پذیرفته‌شدگان سه‌برابر ظرفیت موردنیاز یعنی ۱۹۴۴ نفر برای طی مراحل گزینش و مصاحبه دعوت به‌عمل می‌آید و در نهایت ۶۴۸ نفر به استخدام درمی‌آیند.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون پس از طی مراحل استخدامی از ابتدای سال ۹۴ در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه مشغول به‌کار می‌شوند.

وی اظهار داشت: افزون‌بر این، ۱۷۳ نفر از افراد واجد شرایط ازطریق سهمیه ایثارگران و معلولان استخدام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای بند "و" ماده 44 برنامه پنجم توسعه و قانون جامع ایثارگران، 30 درصد سهمیه استخدامی این آزمون به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اختصاص یافت، گفت: از این میزان، 25 درصد به جانبازان، فرزندان شهدا، همسران شهدا و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان بالای یک سال اسارت و همچنین همسران آنان و پنج درصد باقی‌مانده به رزمندگان دارای شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان زیر یک سال اسارت اختصاص دارد.

وی افزود: 25 درصد از سهمیه ذکرشده به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بدون آزمون و با معرفی بنیاد شهید اختصاص می‌یابد و پنج درصد نیز ازطریق آزمون انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما برای هر آزمون یک برنامه زمان‌بندی داریم که شرایط برگزاری، زمان برگزاری، زمان اعلام نتایج، زمان انجام مصاحبه، گزینش و زمان آغاز به‌کار افراد پذیرفته‌شده را اعلام می‌کنیم.

محمدزاده ادامه داد: 19 آذرماه جاری اسامی سه‌برابر ظرفیت برای تایید به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شده و 20 آذرماه نیز بر روی سایت مرکز آزمون وزارت نیرو قرار می‌گیرد.

وی افزود: از 23 تا 26 آذرماه زمان تطبیق مدارک قبول‌شدگان آزمون استخدامی است و از 27 آذرماه نیز فرآیند مصاحبه آغاز می‌شود که پس از آن 1.5 برابر ظرفیت برای انجام مراحل گزینش معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ابتدا برابر ظرفیت به‌ترتیب امتیاز بیشتر گزینش می‌شوند، گفت: اگر در بین آنان افرادی از مراحل گزینش رد شدند، دوباره از بین 1.5 برابر ظرفیت اعلامی برای طی فرآیند گزینش انتخاب می‌شوند.

وی گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده، پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی 30 آبان‌ماه سال 93، از ابتدای سال 94 آغاز به‌کار می‌کنند.

وی یادآور شد: این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز در حوزه ستادی وزارت نیرو، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت مدیریت منابع آب، شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و همچنین شرکت‌های آب منطقه‌ای سراسر کشور به‌صورت همزمان در 30 استان کشور برگزار شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 389]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن