تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815347170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنترل تب مالت در شهرستان دالاهو نیازمند حرکت جهادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کنترل تب مالت در شهرستان دالاهو نیازمند حرکت جهادی است کرمانشاه - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: کنترل تب مالت و تصادفات جاده ای شهرستان دالاهو نیاز به حرکت جدی و جهادی دارد.


به گزارش ایرنا، دکتر حسین کریم روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی دالاهو افزود: با توجه به شیوع بالای تب مالت در این شهرستان باید پنج گام اساسی به طور همزمان صورت بگیرد.
وی، رساندن واکسیناسیون دامها به حداکثر و انجام تست کشتار منظم، آموزش نحوه مصرف لبنیات گوشت و شیر اصلاح الگوی زندگی، بهسازی محیط های روستایی و دامپروری، کنترل مراکزعرضه و فروش لبنیات و نیز حرکت به سمت تبدیل دامپروری سنتی به صنعتی را از جمله اقداماتی دانست که باید به طور جدی در دالاهو و سایر شهرستان ها انجام گیرد.
دکتر کریم در ادامه سوانح و حوادث جاده ای مسیر اسلام آباد به سرپل ذهاب را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: برای مهار این امر باید به طور بسیجی در منطقه فعالیت شود و با گرفتن مشاوره از شرکت های مهندسی ترافیک و مشارکت گسترده بین بخشی این مشکل را کنترل کرد.
وی همچنین بر تبدیل خانه های بهداشت به مراکزی زیبا و کارآمد، اصلاح سیستم های فاضلاب، گسترش برنامه های پیشگیری از بیماری های دهان و دندان، برنامه ریزی روستای سالم، کنترل بیماری سل تاکید کرد.شهبازی:قدردان خدمات دولت برای اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان دالاهو هستیم.
فرماندار دالاهو نیز در این نشست خواستار ارتقای مرکز درمان بستر دالاهو به بیمارستان شد.
شهبازی گفت: با توجه به اینکه دالاهو در مسیر بزرگراه راه کربلا قرار دارد، ارتقا مرکز درمان بستر این شهرستان را تا 26 تخت دو چندان می کند.
567


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن