تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت منطقی نفت در بودجه 94 حدود 75 دلار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت وگو با پانا : قیمت منطقی نفت در بودجه 94 حدود 75 دلار است خبرگزاری پانا : عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه قیمت منطقی نفت در بودجه سال آینده 70 دلار است ،تصریح کرد: رقبای تولید کننده نفت در صورت ادامه کاهش قیمت نفت از تمایل به سرمایه گذاری در نفت را از دست می دهند و اقتصاد کشور نیز که به طور قطع سال آینده را با بودجه ای انقباضی در راستای اقتصاد مقاومتی طی کرده است نوسان چندانی نخواهد داشت .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر ساعت 08:35



سعید حیدری طیب درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا ، قیمت منطقی نفت برای بودجه سال آینده را 70 تا 85 دلار پیش بینی کرد و افزود: باید توجه داشت که کاهش قیمت نفت در درازمدت برای اقتصاد ایران آسیب نیست به این دلیل که بسیاری از کشورها یی که دارای نفت سنگین هستند با افزایش هزینه های استخراج و تمام شده استخراج ترغیب نمی شوند که جزو تولید کنندگان نفت قرار گیرند .
وی عنوان کرد: رقبای تولید کننده نفت در صورت ادامه کاهش قیمت نفت از تمایل به سرمایه گذاری در نفت را از دست می دهند و اقتصاد کشور نیز که به طور قطع سال آینده را با بودجه ای انقباضی در راستای اقتصاد مقاومتی طی کرده است نوسان چندانی نخواهد داشت .
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: سیاست دولت عربستان به نفع صهیونیست ها و به زیان کشورهای عربی صادرکننده نفت است و این کشور به عنوان کشوری مستقل در سیاست خود دنباله رو صهیونیست ها و آمریکا بوده است .
وی در پاسخ به این پرسش که اوپک واکنش جدی به کاهش قیمت نفت نداشته است ،تصریح کرد: جلسه فوق العاده اوپک تعیین کننده موضع کشورهای عضو اوپک در قبال کاهش قیمت  نفت بود اما به نتیجه مطلوب نرسید.
ناتوانی عراق و حضور داعش به بحران کاهش قیمت نفت دامن زد
حیدری تاکید کرد: عوامل متعددی در کاهش قیمت نفت بوده است که یکی دیگر از دلایل آن ناتوانی عراق در تولید عادی نفت به دلیل حضور داعش و جریاناتی است که در این کشور ایجاد شده است .
وی ادامه داد: همچنین داعش به برخی از کشورها نفت را تا بشکه ای 20 دلار به فروش رسانده است و افزایش میزان تولیدات نفت آمریکاو روسیه نیز در کاهش بی تاثیر نبوده است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن