تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819594713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمانگاه تخصصی درمان بستر لقمان حکیم مراوه تپه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درمانگاه تخصصی درمان بستر لقمان حکیم مراوه تپه افتتاح شد مراوه تپه - گنبد کاووس -ایرنا - درمانگاه تخصصی شهرستان مرزی مراوه تپه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان سه شنبه شب با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و درمان ، فرماندار ، جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی و مردم به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر« حسن امامی رضوی» در ایین بهره برداری از این درمانگاه گفت: تربیت نیروی متخصص از اولویت ها وتلاش های این وزارت خانه است.
وی اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری از این پروژه مردم شهرستان مرزی مراوه تپه بتوانند از خدمات پزشکی مناسب بهره مند شوند.
رییس شبکه بهداشت و درمان مراوه تپه در این آیین گفت: درمانگاه تخصصی درمان بستر مراوه تپه با 10 تخت در زمینی به مساحت 13 هزار و یکصد متر مربع اهدایی یکی از خیرین این شهرستان و شورای اسلامی احداث شد.
« حسن ایمانی » افزود: این درمانگاه دارای بخش های ( تحت نظر)، کلینیک های تخصصی شامل اطفال پنج روز در هفته ، داخلی دو روز در هفته ، جراحی عمومی و جراحی زنان هر کدام یک روز در هفته به مردم خدمات رسانی می کند.
به گفته وی، همچنین این درمانگاه دارای بخش های پزشکی عمومی ، تزریقات ، پانسمان ، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، مامایی و تسهیلات زایمانی می باشد.
رییس شبکه بهداشت و درمان مراوتپه خاطر نشان کرد: درمانگاه تخصصی درمان بستر مراوه تپه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال احداث شده است.
این شهرستان که در240 کیلومتری گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد و این نخستین درمانگاه تخصصی در این منطقه است.
دکتر روحانی و هیات دولت در ادامه سفر به استانی خود صبح امروز وارد استان گلستان شدند.
شهرستان مراوه تپه با 56 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
/7478/622/


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن