تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان اعتبار اختصاص یافته از سوی فرمانداران به راهداری ناچیز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل راه و شهرسازی همدان: میزان اعتبار اختصاص یافته از سوی فرمانداران به راهداری ناچیز است همدان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: میزان اعتباری که فرماندارن از محل تملک دارایی به راه و شهرسازی اختصاص می دهند بسیار ناچیز است.


به گزارش ایرنا "محمد رودباری" روز سه شنبه در شورای حمل و نقل و ترافیک استانداری همدان افزود: همدان در زمینه اختصاص اعتبار از محل تملک دارایی به راه و شهرسازی جزو چهار استان آخر کشور است.
وی اضافه کرد: از محل ماده 80 فرمانداران در سالجاری 48 میلیارد ریال در اختیار راه و شهرسازی قرار دادند در حالیکه استان سنندج از این محل 960 میلیارد ریال به این راه و شهرسازی اختصاص داده است.
وی گفت: یکی از مسوولان سازمان راهداری هنگام پیگیری برای تخصیص اعتبار از آمادگی برای پرداخت سه برابر آنچه از محل تملک دارایی فرمانداران به راه و شهرسازی پرداخت کرده اند خبر داد در حالیکه کارنامه قابل دفاعی در این زمینه نداشتیم.
مدیرکل راه و شهرسازی همدان بیان کرد: 350 میلیارد ریال سازمان راهداری به اداره کل راه و شهرسازی همدان تخصیص داد در حالیکه کل اعتبارات استان از محل تملک دارایی یکصد میلیارد ریال است.
رودباری افزود: 75 نقطه حادثه خیز سال گذشته در این استان شناسایی شد که آشکار سازی و ساماندهی 50 نقطه از این تعداد تکمیل و به اتمام رسیده است.
رییس پلیس راه استان همدان نیز گفت : شمار سوانح فوتی در شش ماهه نخست امسال شش درصد و تعداد فوت شدگان چهار درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
سرهنگ"مهدی شاکری" افزود: خودروهای سواری به علت فراوانی تردد و کمبود ابزار کنترلی در 57 درصد از سوانح سهیم هستند همچنین وانت پیکان و موتور سیکلت هر یک به میزان 17 درصد در سوانح رانندگی سهم دارند.
وی علت 42 درصد از فوتی و جرحی های سوانح برون شهری را واژگونی ذکر کرد و گفت: 49 درصد سوانح در محورهای اصلی ، 35 درصد محور فرعی و مابقی در محورهای روستایی رخ داده است.
وی تاکید کرد: بی توجهی راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه دو عامل مهم در بروز سوانح هستند.
7525/576


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن