تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پل های عابر پیاده همدان مکانیزه می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پل های عابر پیاده همدان مکانیزه می شوند همدان - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: تمامی پل های عابر پیاده این استان به پله برقی و آسانسور مجهز می شوند.


به گزارش ایرنا "عباس صوفی" روز سه شنبه در شواری حمل و نقل و ترافیک همدان افزود: از 13 پل موجود در شهر همدان هم اینک چهار مورد مکانیزه شده و هشت پل عابر پیاده نیز برای تجهیز و ساماندهی به پیمانکار واگذار شده است.
وی اظهار کرد: تجهیز پل های عابر پیاده و مکانیزه کردن آنها در کاهش شمار سوانح فوتی و جرحی که عابران پیاده در آن به عنوان مقصر یا عامل سانحه نقش داشتند تاثیر بسزایی داشته است.
وی از افتتاح دو تقاطع غیر همسطح در سال آینده خبر داد و گفت: به منظور ایمن سازی و روانسازی ترافیک فاز نخست تقاطع غیرهمسطح آیت الله نجفی بهره برداری شد و مابقی این طرح نیز تا پایان تیرماه سال آینده تکمیل می شود.
وی اضافه کرد: هم اینک زیرگذر بعثت با 52 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده و برنامه شهرداری تکمیل و بهره برداری از این طرح تا پایان خرداد ماه سال 94 است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان اضافه کرد: همچنین عملیات عمرانی پل غدیر واقع در ورودی شهر همدان از سمت تهران با توجه به انجام مناقصه از ابتدای سال آینده آغاز و تکمیل پل سپاه نیز از سال 94 شروع می شود.
صوفی بیان کرد: در حوزه اصلاح هندسی در راستای روانسازی ترافیک 20 نقطه سانحه خیز شهر همدان با همکاری پلیس راهور شناسایی و اقدامات لازم برای ایمن سازی این مسیرها صورت گرفته است.
وی اجرای 200 کیلومتر خط کشی معادل 30 درصد معابر درون شهری، نصب 700 تابلو راهنمایی و رانندگی ، نقاشی علائم هشدار در 250 نقطه در کف معابر و نصب 12 عدد گذرپیاده را در کاهش سوانح موثر دانست.
وی گفت: استان همدان نیازمند پنج هزار عدد تابلو هشداری و پارکینگ به ظرفیت 14 هزار خودرو است بر همین اساس سال آینده در سه نقطه شهر همدان احداث پارکینگ آغاز می شود.
وی افزوده شدن 100 ایستگاه جدید تاکسی و اتوبوس ، اضافه شدن 15 دستگاه اتوبوس جدید در سالجاری به ناوگان درون شهری و دریافت مجوز خرید 10 دستگاه دیگر همچنین بازسازی تمامی اتوبوس های فعال در شهر همدان را از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری ذکر کرد.
وی با ذکر اینکه مطالعات خط بی آرتی به اتمام رسیده است اظهار کرد: راه اندازی این خط نیازمند 60 دستگاه اتوبوس جدید است که شهرداری همدان خرید اتوبوس های برقی را در دستور کار دارد.
رییس کمیسیون شورای حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: با وجود اینکه عامل انسانی70 درصد علت بروز سوانح را به خود اختصاص داده ولی تاکنون تدبیر مناسبی برای این حوزه اندیشیده نشده است.
"کامران گردان" افزود: آموزش لازمه کاهش سوانح است بنابراین پیشنهاد میشود کمیته ای تحت عنوان فرهنگسازی ترافیک و آموزش تشکیل شود.
وی با ذکر اینکه یک هزار میلیارد ریال از سوی شهرداری برای معضلات ترافیکی پیش بینی شده است تصریح کرد: با وجود اختصاص اعتبارات کلان به این حوزه ولی تاکنون نتیجه ملموسی بدست نیامده است.
وی تاکید کرد: برای کاهش سوانح در شهر همدان باید ابتدا رفتار ترافیکی را اصلاح کرد چراکه رانندگان نسبت به رعایت قوانین به خصوص حرکت از بین خطوط و عابران نسبت به چراغ راهنما بی اهمیت هستند.
7525/576


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن