تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803280381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح توان بخشی مبتنی بر جامعه از اولویتهای بهزیستی استان مرکزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح توان بخشی مبتنی بر جامعه از اولویتهای بهزیستی استان مرکزی است شازند - ایرنا - مدیر کل بهزیستی استان مرکزی اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه را از اولویتهای این اداره کل عنوان کرد و گفت: تاکنون 346 هزار و 280 معلول مناطق روستایی استان از خدمات این طرح استفاده کرده اند.


توانبخشی مبتنی بر جامعه یا CBR از طریق تلاشهای مشترک افراد معلول، خانواده ها، جامعه و خدمات بهداشتی ، آموزشی، حرفه ای و اجتماعی محقق می شود.
"بهروز رفیعی" روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی معلولان ( 12 آذر) در شازند، خدمت به معلولان را بالاترین امر انسانی عنوان کرد و این قشر را از سرمایه های بالنده اجتماعی برای رسیدن به یک نقطه متعالی توصیف کرد.
وی با بیان اینکه همه افراد جامعه وظیفه دارند در کمک به رشد استعدادهای معلولان تلاش کنند، گفت: این قشر به شکلی پرتوان برای رسیدن به هدف ها و مقاصدشان تلاش می کنند تا نشان دهند که نقص عضو نمی تواند مانعی در مسیر شکوفایی استعدادها باشد.
رفیعی با بیان اینکه سازمان بهزیستی استان مرکزی حدود 85 هزار توانجو را به طور مستمر و غیر مستمر تحت پوشش خدمات حمایتی خود دارد افزود: ارایه خدمات کمک توانبخشی، تامین اقلام مورد نیاز معلولان، تهیه مسکن، ایجاد بسترهای اشتغال و بهره گیری از تسهیلات بانکی نیز از جمله اقدامات برای این قشر است.
فرماندار شازند نیز با بیان اینکه نگاه ترحم آمیز به معلولان بزرگترین اجحاف در حق آنان است، گفت: باید توجه ویژه ای به معلولان شود و شرایط مناسبی برای آنان فراهم شود.
"مجید عسگری " با تاکید بر اینکه معلولان جزئی از این جامعه هستند، بر لزوم مناسب سازی ساختمان های اداری برای تردد معلولان در سطح شهرستان تاکید کرد و خواستار توجه ویژه صنایع در جذب و اشتغال بخشی از جامعه معلولان در واحدهای صنعتی شد.
وی بالابودن آمار معلولیتهای ژنتیکی، افزایش سن ازدواج دختران و اعتیاد را از معضلات اجتماعی شهرستان عنوان کرد و با تاکید بر پیشگیری از معلولیت ها و جلوگیری از آسیب های اجتماعی ، خواستار راه اندازی مراکز مشاوره و توجه اداره بهزیستی در ساماندهی زنان بی سرپرست و بد سرپرست شد.
رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی نیز در سخنانی با بیان اینکه این تفکر غلط باید به فراموشی سپرده شود که معلولیت مساوی با ناتوانی ها و محدودیت ها است، گفت: معلولان امروز با درخشش در عرصه های ورزشی و علمی ثابت کرده اند که از توانمندی بالایی برخوردارند.
"ابراهیم رضائی " با بیان اینکه ورزش عامل پیشگیری از معلولیت هاست، افزود: در مسابقات اخیر اینچئون کره جنوبی کاروان 270 نفری ورزشکار معلول و جانباز کشور 120 بار پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند که در این زمینه کاروان اعزامی استان مرکزی نیز موفق شد 4 مدال طلا و 3 مدال برنز برای استان مرکزی و کشورمان به ارمغان بیاورد.
وی افزود در حال حاضر استان مرکزی دارای 14 رشته فعال ورزشی در زمینه معلولین و جانبازان است.
در این مراسم و پس از اجرای گروه سرود ناشنوایان استان مرکزی و بازدید مسئولین از نمایشگاه توانمندیهای مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان شازند، از معلولان موفق در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و اجتماعی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
شهرستان شازند در فاصله 33 کیلومتری اراک- مرکز استان مرکزی- قرار دارد.ک/2
7111/559


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن