تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798362057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره گیری از تخصص هنرمندان برای انجام ماموریت های فرهنگی اجتماعی شهرداری/ ارکستر فیلارمونیک انقلاب اسلامی در تهران راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امرودی در جمع هنرمندان تاکید کرد
بهره گیری از تخصص هنرمندان برای انجام ماموریت های فرهنگی اجتماعی شهرداری/ ارکستر فیلارمونیک انقلاب اسلامی در تهران راه اندازی می شود
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در دیدار با جمعی از اهالی هنر از راه اندازی ارکستر فیلارمونیک انقلاب اسلامی در تهران خبر داد.


 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حجت الاسلام والمسلمين امرودي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با جمعی از هنرمندان جوان و پیشکسوت تئاتر، سینما، تلویزیون، شامل کارگردانان، فیلمنامه نویسان، صداپیشگان و بازیگرانی چون رضا بنفشه خواه، سید ضیاءالدین دری، محمودپاک نیت، داریوش کاردان، نرگس آبیار، سید جواد هاشمی، سید کاظم احمدزاده، ایرج نوذری، فاطمه گودرزی، فریبا کوثری، مهوش صبرکن، روزیتا غفاری، میرطاهر مظلومی، دانیال حکیمی، پویا امینی، امید زندگانی، عمار تفتی، علی لهراسبی، نفیسه روشن، بیوک میرزایی، آتش تقی پور، ولی الله مومنی و ... در برج میلاد تهران دیدار کرد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمين امرودي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران طی سخنانی با اشاره به نقش جامعه هنری بویژه فیلمنامه نویسان،کارگردانان و بازیگران در فرهنگ سازی و آموزش به مردم، اظهار داشت: امروز رویکرد ما در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بر سه حوزه سبک زندگی، هویت ملی، محله ای، دینی و انقلابی و مدیریت تغییرات فرهنگی استوار شده و ماموریت های ما نیز در زمینه تعریف شده است. بنابراین در این راستا باید گام برداریم. 

وی کاهش آسیب های شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی را جزو ماموریت های اصلی معاونت اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد و افزود: کشف استعدادهای مردمی در محله های پایتخت، حمایت از این توانمندها و برقراری ارتباط بین شهروندان محلات با برنامه های فرهنگی بر عهده ماست و بناداریم در پیکره شهرداری از نعمت حضور هنرمندان و تخصص آنان برای انجام ماموریت های فرهنگی شهرداری تهران بهره بگیریم. 

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران تصریح کرد: عرصه هنر بویژه حوزه فیلم، تئاتر، سینما می تواند نقش اثرگذاری در ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان ( ترویج طرح خط سفید) و  همچنین ارائه آموزش های شهروندی به مردم برای تفکیک زباله از مبدا  و تحقق شعار "آسمان آبی، زمین پاک"،  ایفا کند.

وی با اشاره به اجرای آزمایشی طرح «خط سفيد» گفت: تاکید کرد: شهرداری تهران با راه اندازی کمپین خط سفید قصد دارد برای حل مشکل ترافیک شهر فرهنگ سازی کند. اگر شهروندان با رعایت  الگوي صحيح رعايت قوانين و مقررات ترافيکي و در خط سفید حرکت کنند بخش قابل ملاحظه ای از بار ترافیکی پایتخت کاسته می شود و اهالی هنر نیز می توانند با پرداختن به آن در ترویج این فرهنگ تاثیر قابل توجهی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمين امرودی با اشاره به تجربه موفق شهرداری تهران در همکاری با دولت در نوروز و تابستان برای اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری افزود: ایران طلا و مردمش گنج هستند اما باید بدانیم سرمایه ها مدیریت می خواهند و وظیفه شهرداری هدایت، کنترل و نظارت است.

وی با بیان اینکه هدف شهرداری تهران فراهم کردن شهری است که در آن موجبات تعالی، آموزش، خلاقیت، کسب حلال، عبادت و غنی و پربارکردن اوقات فراغت شهروندان فراهم باشد، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه اکنون با تغییر رویکرد شهرداری برای تبدیل از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی زمینه بسیاری از تحولات در شهر تهران را فراهم آورده است. امروز در پایتخت اهداف فرهنگی تعیین می شود و برای تحقق آن پیوست عمرانی تعریف می شود.این دیدگاه تحسین برانگیز است و ما بنا داریم شهر را برای انسانها بسازیم نه انسان ها را برای شهر.

وی استفاده از ظرفیت های موجود برای فرهنگ سازی و آموزش به شهروندان در راستای انجام ماموریت های فرهنگی شهرداری تهران را ضروری برشمرد و افزود: مفاهیمی چون امید، تحکیم خانواده، پرخاشگری، مهربانی، نظم و قانونمداری دغدغه مشترک ما و هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر است که می توانیم پیام های اخلاقی و آموزنده خود را به شهروندان را در قالب برنامه های هنری ارائه دهیم و فرهنگ سازی کنیم.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به امکانات شهردرای تهران در حوزه هنر، از آماده سازی سالن های محلی نمایش فیلم خبر داد و گفت: تاکنون 100 سالن محلی برای نمایش فیلم برای شهروندان محله های پایتخت تجهیز شده که برخی از آن ها برای اجرای تئاتر و برخی به صورت تماشاخانه راه اندازی خواهد شد.

وی از راه اندازی ارکستر فیلارمونیک  انقلاب اسلامی در تهران خبر داد و گفت: هم اکنون اجرای این طرح دو ساله کلید خورده است که جانمایی زمین و تملک آن در منطقه دو تهران انجام شده و مطالعات آن در حال انجام است که پس از آن کلنگ زنی خواهد شد. ارکستر فیلارمونیک  انقلاب اسلامی از رهبران و نوازندگان چیره‌ دست شهر تهران در تیم خود بهره خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمين امرودی در پایان سخنان خود پیشنهاد راه اندازی تور ویژه گردشگری پابتخت برای هنرمندان تهرانی به منظور آگاه سازی آنان از وضعیت پیشرفت تهران و ظرفیت ها و امکانات موجود آن بویژه در عرصه فرهنگ و هنر و همچنین لزوم برگزاری نشست تخصصی هنرمندان با مدیران شهرداری برای همکاری با یکدیگر در زمینه های یاد شده را مطرح کرد. 

گفتنی است: در این نشست هنرمندان حاضر دغدغه های خودرا در زمینه های مختلف فرهنگی،هنری و آسیب های اجتماعی مطرح کردند و خواستار همراهی وهمکاری با شهرداری تهران در جهت رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی پایتخت شدند.

با اتمام این نشست هنرمندان از بخش های مختلف برج میلاد تهران بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن