تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803930881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار فارس: ثبات اقتصادی و امنیت لازمه سرمایه گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار فارس: ثبات اقتصادی و امنیت لازمه سرمایه گذاری است شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: شرط اصلی و لازمه ایجاد رونق در حوزه سرمایه گذاری، ثبات اقتصادی و امنیت است.


به گزارش ایرنا جوانشیر کدخداپور، سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود:در گذشته به دلیل عدم ثبات اقتصادی و عدم تثبیت قیمت ارز هیچ سرمایه گذاری جرات ورود به عرصه سرمایه گذاری را نداشت و می توان گفت که سرمایه گذاری به فراموشی سپرده شده بود.
او ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تاکید دولت بر حمایت از سرمایه گذاری و همچنین ایجاد ثبات در بازار و تثبیت نرخ ارز انگیزه و تمایل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری افزایش چشمگیری یافت.
وی، با اشاره به امضای میثاق نامه حمایت از سرمایه گذاری در استان از سوی استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مدیرکل دادگستری و رییس مجمع نمایندگان فارس اظهار کرد: این میثاق نامه با هدف حمایت از سرمایه گذار به امضا رسیده و در حقیقت تاکیدی بر لزوم همراهی تمام مدیران برای گسترش سرمایه گذاری در این استان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تاکید بر لزوم حمایت همه جانیه مدیران استان از سرمایه گذاران گفت: اگر به دنبال کاهش جرایم و فساد در جامعه هستیم راه حل آن ایجاد اشتغال است که این کار نیز با سرمایه گذاری در بخش های مختلف محقق می شود.
کدخداپور بیان کرد: هم باید از سرمایه گذار حمایت کنیم و با مانع تراشی جلو توسعه استان را سد نکنیم.
او گفت: استانی با ظرفیت و توانمندی فارس نباید آمار بیکاری آن امروز این گونه باشد و جزو استان های نخست کشور در زمینه بیکاری معرفی شود.

**ممنوعیت ورود اتباع بیگانه غیر مجاز به فارس در دست پیگیری
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به اعمال ممنوعیت ورود و تردد اتباع بیگانه غیر مجاز در برخی استان های کشور گفت: به دنبال این هستیم تا این ممنوعیت در فارس نیز اعمال شود.
وی اضافه کرد: هم اینک در هشت شهرستان استان فارس از جمله داراب، خنج، نی ریز و مهر (MOHR) این ممنوعیت اعمال شده و اتباع خارجی غیر مجاز حق تردد در این شهرستان ها را ندارند.
کدخداپور گفت: ساماندهی اتباع بیگانه و دفع تهدیدهای ناشی از حضور آنها دغدغه همه مدیران این استان است و دراین مورد نیز به عزم همگانی نیاز داریم.

**حمله به بانوان در جهرم با انگیزه امر به معروف نبوده است
وی، با اشاره به حمله فردی به بانوان محجبه در شهرستان جهرم گفت: تحقیقات اولیه و اعتراف فرد ضارب بیانگر این موضوع است که این کار با هدف امر به معروف انجام نشده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: به دنبال وقوع این حادثه، تیمی متشکل از مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس و نمایندگانی از اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه استان به جهرم عزیمت کردند و کار شناسایی عامل یا عاملان این اتفاق در دستور کار قرار گرفت.
وی، تعداد افراد حادثه دیده در جریان این حمله ها را شش نفر اعلام کرد و افزود: پس از بررسی دوربین های نظارت تصویری و شناسایی خودرو، فرد ضارب نیز شناسایی و دستگیر شد.
او گفت: هیچ انگیزه سیاسی و حزبی در این کار دخیل نبوده و بررسی پیشینه فرد نشان می دهد که در مقطعی تخلف دیگری را نیز مرتکب شده است و این کار را نیز با انگیزه رفتاری انجام داده است.
این مقام مسوول گفت: ماموران ضارب را دستگیر کردند و این که گفته می شود پدرش او را تحویل داده صحت ندارد بلکه پدر این فرد از دستگیر شدن فرزندش حمایت کرده و خواستار برخورد جدی با وی شده است.
کدخداپور، در مورد مسمومیت غذایی تعدادی از دانشجویان دانشگاه جهرم هم گفت: این مسمومیت در اثر انتقال ویروس توسط یکی از کارکنان سلف سرویس دانشگاه ایجاد شده بود و هیچ گونه خرابکاری در میان نبوده است.
او افزود: دانشگاه جهرم هم اینک شرایط عادی دارد و کلاس های درس این دانشگاه نیز برقرار است.

**سیاست دولت تدبیر و امید تقویت احزاب است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ، سیاست دولت در قبال احزاب را حمایت و تقویت آنها دانست و گفت: ما نیز به عنوان مجری سیاست های دولت پیرو این خط مشی هستیم.
کدخداپور افزود: امروز دانشگاه ها در این زمینه بسیار فعال هستند و به دانشگاه های استان فارس اعلام شده که می توانند از تمام شخصیت هایی که خطوط قرمز نظام را رعایت می کنند و به دنبال ایجاد تنش نیستند، برای سخنرانی دعوت کنند.

**نانوایی ها نان با کیفیت به مردم بدهند
کدخداپور در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به افزایش قیمت نان در استان فارس همانند سایر نقاط کشور گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها، دولت باید ظرف مدت پنج سال یارانه آرد و نان را حذف کند.
او افزود:قیمت نان از حدود سه سال قبل افزایش داشته و با توجه به افزایش هزینه تولید نان، دولت تصمیم گرفت که این افزایش قیمت را اعمال کند.
کدخداپور افزود:بر این اساس، 20 درصد نانوایی ها موظفند که نان را به قیمت تمام شده به مردم عرضه کنند و در این گونه نانوایی ها، نان افزایش قیمت کمتری خواهد داشت و 20 درصد نیز که آزادپز هستند و از آرد یارانه ای استفاده نمی کنند،افزایش قیمت ها بیشتر است.
وی، وضعیت کیفیت نان در شیراز را نامطلوب توصیف کرد و افزود: مردم انتظار دارند که وقتی پول بیشتری پرداخت می کنند به همان نسبت نان با کیفیت تری هم دریافت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هیچ کس حق ندارد به بهانه افزایش قیمت نان، خودسرانه قیمت سایر اقلام را افزایش دهد.
کدخداپور افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این زمینه، مراتب را به مسوولان مربوط اطلاع دهند.

**تبلیغات رسمی برای انتخابات در این مقطع ممنوع است
وی، انجام تبلیغات انتخاباتی به طور رسمی در مقطعی که هنوز زمان زیادی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی (اسفند 94) باقی مانده ، غیر قانونی دانست و تاکید کرد:اگر فردی در جایی به شکل غیر رسمی و فقط برای معرفی خود به دوستان و اطرافیان سخنرانی کند، مانعی وجود ندارد.
کدخداپور افزود: قوانین مربوط به انتخابات و شرایط تبلیغات کاملا روشن است و همه موظفند بر اساس آن عمل کنند.

**تغییرات مدیریتی اجتناب ناپذیر است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در مورد تغییر و جابه جایی فرمانداران و مدیران در این استان گفت: این تغییرات با تغییر دولت ها امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است و از طرفی وقتی احساس می شود که فردی توانایی فعالیت در بخشی را ندارد باید فردی توانمندتر جایگزین شود.
او گفت: عملکرد فرمانداران و مدیران به طور دائم رصد می شود و اگر نیازی به تغییر احساس شود این کار انجام خواهد شد.ک/2
678 /679


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن