تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضررورت توجه به توان صنعت گران داخلی در برنامه ششم توسعه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ضررورت توجه به توان صنعت گران داخلی در برنامه ششم توسعه
معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي بر ضرورت تحقق شعار توسعه دريا محور تاكيد كرد و برگزاري همايش ها، كنفرانس هاي علمي و مطالعات دانش محور را براي تحقق اين شعار مفيد دانست.
محمد سعید نژاد در آیین افتتاح شانزدهمين همايش ملي صنايع دريايي در بندرعباس افزود: براساس آمارها کمتر از 10 درصد جمعیت کشور در استانهای ساحلی ایران هستند صنعت گران دریایی می توانند با استفاده از امکانات سازمان بنادر و دریانوردی کشور از قبیل وجوه اداره شده در بخش های تجهیزات و خدمات بندری، سرمایه گذاری و فعالیت بیشتری نمایند. وی اظهار کرد: اگر کشوری در صنایع کشتی سازی و دریانوردی از موقعیت بهتری برخوردار باشنداین کشور صنعتی شده است. به گفته سعیدنژاد هم اکنون در بخش صنایع دریایی از قبیل ساخت کشتی و فعالیتهای خدماتی و پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری شناورها باید امکانات در اختیار سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه دریا قرار گیرد. معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هم اکنون 90 درصد از تجارت کشور از طریق دریا است و باید نیاز کشور به تجارت دریایی تامین شود. مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: باید نیازهای دریانوردی کشور برای تحقق شعار توسعه دریا محور در داخل کشور تامین شود و تامین تکنولوژی و تجهیزات صنعت دریایی بومی سازی شود تا دسترسی کشور در هر زمان به این تجهیزات استراتژیک میسر شود. وی با اشاه به اینکه هم اکنون 50 درصد از ظرفیت های دریایی کشور استفاده می شود گفت: توجه به بخش های نرم افزاری صنایع دریایی را برای رسیدن به کفایت های لازم مهم ارزیابی کرد. وی خواستار بهره گيري بيشتر از توان صنعت گران دريايي داخل كشور براي تامين تجهيزات و ايجاد امكانات و توجه ويژه به اين مطالبه مهم در تدوين برنامه ششم توسعه اقتصادي كشور شد.




تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن