تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشتیبانان صنایع دستی استان زنجان از تسهیلات کم بهره برخوردار می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پشتیبانان صنایع دستی استان زنجان از تسهیلات کم بهره برخوردار می شوند زنجان - ایرنا - مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان گفت: پشتیبانان صنایع دستی استان زنجان از تسهیلات کم بهره برخوردار می شوند.


ناصر وفایی روز سه شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا با اشاره به رویکرد این موسسه مالی در پرداخت تسهیلات خاطرنشان کرد: طی سال جاری رویکرد صندوق مهر از پرداخت تسهیلات خویش فرمایی به سمت پرداخت تسهیلات به پشتیبانان مشاغل خانگی و کارگاهی سوق یافته است.
وی بااشاره به مزایای رویکرد جدید این صندوق افزود: هنگامی که تسهیلات به صورت خویش فرمایی پرداخت می شد امکان شکست کارآفرینی به دلیل ضعف در بازاریابی در بازار رقابتی بالا بود در نتیجه دریافت کننده تسهیلات درصورت عدم موفقیت در اشتغالزایی به یک بیکار بدهکار تبدیل می شد در حالیکه پشتیبانان همه مراحل خرید مواد اولیه، تولید تا فروش را به عهده دارند و ناگزیر به حمایت از تولید کننده هستند بنابراین سود دهی آن ها ضمانت بیشتری دارد.
مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) استان زنجان گفت: در راستای تحقق رویکرد جدید، صندوق مهر امام رضا(ع) در سطح کشور تفاهمنامه هایی را با دستگاه های ذی ربط برای شناسایی پشتیبانان و واجدین شرایط دریافت تسهیلات کم بهره برای حمایت از اشتغالزایی و تولید منعقد کرده است.
وفایی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان صنعت معدن و تجارت، مرکز فرش ایران، جهاد کشاورزی و صندوق اعتباری هنر طرفین قرارداد صندوق مهر امام رضا (ع) هستند.
وی اعلام کرد: تعداد پشتیبانان صنایع دستی که از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان جهت اخذ تسهیلات معرفی شده اند 23 نفر هستند و مبلغ پیش بینی شده برای این افراد با اشتغالزایی 173 نفر 11 میلیارد و 250 میلیون ریال است.
مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) استان زنجان با بیان اینکه هر پشتیبان تا سقف یک میلیارد ریال می تواند از تسهیلات کم بهره صندوق بهره مند شود گفت: اعتبار پیش بینی شده در تفاهمنامه برای میراث فرهنگی استان زنجان 9 میلیاررد و 300 میلیون ریال است و مبلغ پیش بینی شده در استان 11 میلیارد و 250 میلیون ریال که درصورت تحقق 120 درصد محقق می شود.
وفایی میزان تحقق تسهیلات پرداختی بخش صنایع دستی را در استان زنجان 30 درصد اعلام و ابراز کرد: پرداخت این تسهیلات عمدتا بر ظرفیت های استانی از جمله ملیله ، چارق، مس، چاقو سازی و بسته بندی صنایع دستی متمرکز است.
وی با تاکید براینکه اجازه انحراف تسهیلات را نمی دهیم بیان داشت: شرایط دریافت کننده تسهیلات پیش از دریافت، حین دریافت و پس از دریافت بررسی می شود همچنین توام با نظارت تسهیلات به صورت مرحله ی و متناسب با پیشرفت کار پرداخت می شود.
596


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن