تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819890843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور الکترونیکی بیش از 34 هزار فقره سند تک برگی در استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صدور الکترونیکی بیش از 34 هزار فقره سند تک برگی در استان اردبیل اردبیل - ایرنا - مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: امسال 34 هزار و 323 فقره سند تک برگی به صورت الکترونیکی در این استان صادر شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، شهرام دهقانی روز سه شنبه در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک مشگین شهر افزود: با راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی اسناد و املاک در ادارات ثبت اسناد و املاک استان زمینه تسهیل صدور انواع سند و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و جعل اسناد فراهم شده است.
وی با بیان این که هم اکنون بیش از 85 درصد از استعلام های مربوطه در مدت 24 ساعت و به صورت غیر حضوری انجام می شود ارتقای سلامت اداری ، کاهش هزینه ها ، عدم امکان جعل و تجاوز به حریم املاک را از مزایای این سامانه بیان کرد.
وی با توصیه به شهروندان به پرهیز از انجام هر گونه معامله وکالتی گفت: اخیرا ادارات ثبت اسناد و املاک استان با ادارات ثبت احوال لینک شده و در صورت فوت مالک یا فروشنده سند وکالتی از درجه اعتبار ساقط می شود و خریدار باید برای احقاق حق خود از طریق مراجع قضایی اقدام کند.
وی در زمینه سند دار شدن واحدهای مسکونی مهر نیز اظهار کرد: تاکنون فقط 10 درصد از این اماکن سند دار شده اند و ادارات ثبت اسناد در شهرستان های مختلف استان آماده قبول مدارک مورد نیاز و صدور سند در اسرع وقت هستند.
7117/594/530


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن