تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی: ساماندهی مناطق حاشیه ای رکن مهم مدیریت شهری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار مرکزی: ساماندهی مناطق حاشیه ای رکن مهم مدیریت شهری است اراک - ایرنا - استاندار استان مرکزی گفت: ساماندهی مناطق حاشیه ای به صورت اصولی و هدفمند رکن مهم مدیریت شهری است و کلانشهر اراک در این خصوص نیازمند راهبری حکیمانه است.


«محمدحسین مقیمی» روز سه شنبه در نشست ملاقات مردمی افزود: پیشگیری از رشد قارچ گونه ساخت و سازهای غیرمجاز مساله ای مهم است و به هیچ وجه نباید اجازه توسعه سازه های غیرمستحکم و فاقد وجاهت قانونی در حاشیه شهرها و حریم انها داده شود.
وی اظهار کرد: منطقه مودر واقع در حریم شهری کلانشهر اراک یکی از مناطق مستعد و مناسب برای ایجاد تفرجگاه است و نباید اجازه داده شود که این منطقه با ساخت و سازهای همراه شود.
استاندار مرکزی اظهار کرد: در این منطقه چندین واحد خدمات و ضایعات ایجاد شده که طی هشت سال گذشته متاسفانه با برخی تخلف ها در دستگاه های دولتی مجوز برق، گاز و مخابرات برای آنها اخذ شده است و ساکنان آن، هم اینک خواستار مجوز تامین آب هستند.
مقیمی خاطرنشان کرد: براساس تصمیم شورای تامین شهرستان اراک هرگونه امکانات و خدمات در مناطق حاشیه ای ممنوع است و اگرچه ساکنان این منطقه هزینه لوله گذاری و خط انتقال آب را داده اند اما این هزینه ها تعهدی برای مسوولان در اقدام غیرقانونی ایجاد نمی کند.
وی توضیح داد: واحدهای تولیدی و ضایعاتی مستقر در "مودر" بایستی به شهرک مشاغل مزاحم اراک منتقل شوند و این منطقه بایستی کاربری تفریحی و گردشگری خود را حفظ کند.
استاندار استان مرکزی اظهار کرد: تامین آب موقت به ساکنان این منطقه منوط به تعهد رسمی و محضری آنان برای خروج از منطقه با تصمیم مسوولان است در غیر این صورت بر اساس تصمیم شورای تامین، آب به منطقه منتقل نمی شود.
در سیزهمین نشست ملاقات مردمی استاندار مرکزی پنج متقاضی برای حل مشکلات حضور یافتند که مهمترین مسایل مطرح شده در خصوص جاده غیراستاندارد سنجان به معدن شمس آباد و حوادث ناگوار آن، تقاضای یک معلول اعصاب و روان برای بخشودگی جریمه ماده 99، اخذ امکانات زیربنایی برای یک واحد تولیدی در سنجان اراک و تقاضای رسیدگی به تقسیط وام یک واحد ورشکسته اقتصادی بود.ک/2
560/559


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن