تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بقعه متبرکه بی بی سکینه خاتون(س) شهرستان ملارد غبار روبی و عطر افشانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بقعه متبرکه بی بی سکینه خاتون(س) شهرستان ملارد غبار روبی و عطر افشانی شد تهران - ایرنا - بقعه متبرکه بی بی سکینه خاتون (س) خواهر امام رضا (ع) روز سه شنبه طی آیینی با حضور خانواده های معظم شهداء، علماء گروههای مختلف مردم در صفادشت شهرستان ملارد، غبارروبی و عطرافشانی شد.


به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان دراین آیین معنوی با قرائت قرآن و زیارت عاشورا، غبار از این حرم مطهر زدودند و سنگ و ضریح مطهر آن را با گلاب ناب شستشو دادند.
مداحی و نوحه سرایی مداحان اهل بیت از دیگر برنامه های آیین معنوی غبارروبی از این بقعه متبرکه بود.
حجت الاسلام و المسلمین "مهدی توسلی" رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملارد دراین آیین گفت: نذورات مردمی داخل ضریح جمع آوری و تحویل تولیت آستان خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نذورات جمع آوری شده از ضریح مطهر با نظارت اداره اوقاف و امور خیریه، برای اجرای پروژه های عمرانی و خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم شهرستان ملارد هزینه می شود.
وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند مردم باید در امامزاده ها احساس آرامش روحی و معنوی کنند، افزود: غبارروبی و عطرافشانی این بقعه متبرکه از جمله اقدامات موثر در راستای تحقق این فرموده امام راحل است.
به گفته وی، در شهرستان ملارد شش امامزاده وجود دارد که شاخص ترین آنها ، بقعه متبرکه بی بی سکینه خاتون(س) است.
بقعه بی بی سکینه خاتون (ع) در 20 کیلومتری غرب شهرستان ملارد در شهر صفادشت واقع شده است.
م / 7409/1625


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن