تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 100خانوار از چرخه حمایت مستمر بهزیستی زنجان خارج شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 100خانوار از چرخه حمایت مستمر بهزیستی زنجان خارج شدند زنجان - ایرنا - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: طی شش ماهه نخست امسال 102 خانوار توانمند شده از چرخه حمایت مستمر بهزیستی این استان خارج شده اند.


فرزانه عطایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی به عنوان یکی از سه معاونت های تخصصی سازمان مسوول ارایه و انجام برنامه های خدمات اجتماعی به جامعه هدف بهزیستی هستند، افزود: دو هزار 65 زن سرپرست خانوار از خدمات دفتر زنان و خانواده بهزیستی استفاده می کنند.
وی اظهار کرد: دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، دفتر توانمندسازی خانواده و زنان و دفتر کودکان و نوجوانان زیر مجموعه معاونت امور اجتماعی در راستای ایجاد سطحی از شرایط زندگی مطلوب با محوریت جامعه هدف فعالیت می کنند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان تعداد زنان سرپرست خانوار بهره مند از بیمه اجتماعی تحت پوشش این نهاد در شش ماهه نخست امسال را 996 نفر عنوان کرد و گفت: در این بازه زمانی یک هزار و 116 دانش آموز خانوارهای تحت پوشش از خدمات حمایتی ارایه شده از سوی بهزیستی استفاده کرده اند.
عطایی تعداد مهدهای کودک فعال در استان زنجان را 177 مهد عنوان و تصریح کرد: در این مهدها 360 مربی شش هزار و 230 کودک را آموزش می دهند.
وی تماس های انجام شده با خط 123 فوریت های اجتماعی در نیمه نخست امسال را یک هزار و 451 مورد اعلام و اظهار کرد: همچنین در بازه زمانی فوق 401 نفر از خدمات اجتماعی سیار و 264 نفر از خدمات فوریت های اجتماعی بهزیستی بهره مند شده اند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: ارایه خدمات مددکاری و مشاوره ای، ارایه خدمات حمایتی مادی و معنوی به خانواده های بی سرپرست و نیازمند، پرداخت کمک های مالی، ارایه آموزش های پیش دبستانی از طریق مهدهای کودک، مراقبت شبانه روزی کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست ومقابله با ناسازگاری های، انحرافات و آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف این معاونت است.
7318/596


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن