تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819469998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد 20مانور با هماهنگی ستاد مدیریت بحران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تعداد 20مانور با هماهنگی ستاد مدیریت بحران
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: طی هفته گذشته تا اواخر این هفته، تعداد 20مانور با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه با اداره آموزش و پرورش در مدارس سطح منطقه برگزار می‌شود.
 کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: تا پایان سال نیز 50مانور در مدارس منطقه اجرا می‌شود.
 
وی بیان کرد: اجرای مانورها یکی از بخش‌های بسیار مهم آمادگی در برابر بلایای طبیعی خصوصا زلزله است و مدارس نیز از این آسیب‌ها مستثنی نبوده و جزء اماکنی هستند که در هنگام زلزله دچار حادثه شده و با توجه به تراکم جمعیت در مدارس صدمات جانی در این اماکن قابل توجه است و این گونه مانورها به ارتقای آمادگی دانش آموزان می‌انجامد.

*برگزاری مانور زلزله در  خانه سرای محله کاشانک

مدیر محله کاشانک گفت:‌امروز مانور زلزله در خانه کودک سرای محله کاشانک برگزار می‌شود.
 
فاطمه شریفی فر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌این مانور زلزله که در خانه کودک سرای محله کاشانک برگزار می‌شود با هدف پیشگیری از بلایای طبیعی و‌ آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه است.

وی بیان کرد: امروز از سوی خانه علم و زندگی سرای محله  کاشانک، دبیرستان خان سفید از کاخ موزه سعد آباد بازدید می‌کنند.
 
مدیر محله کاشانک خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت هفته بسیج از بانوان بسیجی فعال محله تقدیر و تشکر می‌شود که با حضور دبیر شورایاری، مدیر محله، مسئولین خانه‌ها و بانوان بسیجی این مراسم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن