تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802505759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار معلول تحت حمایت بهزیستی پیشوا قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک هزار معلول تحت حمایت بهزیستی پیشوا قرار دارند تهران – ایرنا – رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا گفت: یک هزار معلول تحت حمایت بهزیستی پیشوا قرار داشته و از خدمات حمایتی این ارگان بهره مند می شوند.


حمید اسماعیلی روز دوشنبه به ایرنا گفت: روز جهانی معلولین با شعار توسعه و حقوق بشر برای همه، فرصت بیشتری برای بزرگداشت معلولان و افزایش سطح آگاهی جامعه از معلولیت فراهم می کند.
وی افزود: در گذشته های دور به دلیل کمبود آگاهی های موجود در جامعه از معلولیت به عنوان یک مشکل اساسی یاد می شد ولی امروز با پیشرفت های عظیمی که در حوزه علم و تکنولوژی به وجود آمده و با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته ، نگرش جامعه نسبت به معلولیت تغییر یافته و این باوری است که معلولیت باعث ایجاد محدودیت در افراد نمی شود.
وی گفت: اداه بهزیستی شهرستان پیشوا تلاش دارد تا در سایه حمایت از معلولین ، نسبت به ارائه خدمات حمایتی اقدام نماید تا زمینه خودکفایی این افراد فراهم شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون یک هزار معلول در شهرستان پیشوا شناسایی شده اند که به منظور توانمند سازی این افراد 40 نفر از آنان تسهیلات خود اشتغالی دریافت کرده و معلولانی که از قابلیت فعالیت برخوردار باشند به اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی جهت اشتغال معرفی می شوند که تاکنون چندین معلول در مناطق مختلف شهرستان جذب بازار کار شده اند.
اسماعیلی اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با انعقاد تفاهم نامه همکاری با مرکز آموزش فنی و حرفه ای، ماهانه به 30 نفر از معلولین آموزش حرفه ای مشاغل مختلف را ارائه می دهد تا این افراد بتوانند ضمن دریافت مدرک رسمی ، جهت حضور در بازار کار از تخصص لازم نیز برخوردار باشند.
وی بیان داشت: خوشبختانه با همکاری شهرداری طرح مناسب سازی معابر عمومی و پیاده روهای شهرستان پیشوا اجرا شده و تمامی موانع تردد معلولان حذف شده است ضمن این که ادارات خدمات رسان مانند شهرداری و فرمانداری پیشوا جهت سهولت مراجعه معلولان ، نسبت به نصب تجهیزات آسانسور اقدام کرده اند.
رئیس اداره بهزیستی پیشوا با اشاره به برنامه های هفته معلولین شهرستان پیشوا گفت: بر پایی نمایشگاه توانمندیهای هنری معلولان شهرستان پیشوا یکی از برنامه های اداره بهزیستی پیشوا در این هفته است که این نمایشگاه از روز دهم تا شانزدهم آذر ماه در مرکز حرفه آموزی موسی بن جعفر (ع) برگزار و پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان می باشد.
وی از برگزاری همایش معلولان و خانواده و تجلیل از معلولان موفق شهرستان ، اسماعیلی با اشاره به تلاش بهزیستی در جهت خانه دار شدن معلولین گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته 60 نفر از معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی پیشوا در پروژه مسکن مهر خورشید هشتم صاحب امتیاز شده اند که با مساعدت و همراهی خیرّین نیک اندیش شهرستان به زودی واحدهای مسکونی آنان تحویل داده خواهد شد .
تهرام/7254/1348


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن