تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819833767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش سرمایه گذاری هدفگذاری راهبردی دولت برای توسعه ایلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارایلام : افزایش سرمایه گذاری هدفگذاری راهبردی دولت برای توسعه ایلام است ایلام-ایرنا- استاندار ایلام گفت: توسعه سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران، به عنوان هدفگذاری راهبردی از مهمترین سیاست های کاری دولت تدبیر و امید در این استان است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا «محمدرضا مروارید» در دیدار با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تحکیم بنیان اظهار کرد: استان ایلام از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه های مختلف گردشگری، صنعت ، مرز بین المللی، کانی های غیر فلزی ، کشاورزی ، منابع انرژی نفت و گاز و منابع آب و سدسازی برخوردار است .
وی افزود: این استان پل توسعه مناسبات ایران و عراق است که باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی در آن رونق گیرد.
استاندارایلام با اشاره به قابلیت های مرزی مهران تاکید کرد: بازار چند میلیونی استان های همجواردر کشور عراق به لحاظ نزدیکی به استان می تواند زمینه بسیار مناسبی برای جذب و توسعه سرمایه گذاری در ایلام در حوزه های مختلف باشد.
مروارید نزدیکی به مرکز عراق و عتبات عالیات، اشتراکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی و سهولت تردد و برقراری امنیت در مسیر زوار را از ویژگی های مرز استان خواند و خواستار سرمایه گذاری در توسعه زیر ساختها از جمله راهسازی، راه آهن و فرودگاه برای حمل و نقل کالا و تسهیل در تردد زوار شد.
وی ساخت و ساز در حوزه سد سازی و خطوط انتقال آب و همچنین فراهم نمودن زیرساخت های بخش انرژی و نفت و گاز در میادین نفتی استان را خواستار شد و خاطر نشان کرد: شرکت تحکیم بنیان می تواند به منظور اجرای پروژه های مختلف در استان با تشکیل کمیته عملیاتی و مطالعات لازم اقدام نماید.
نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: استفاده از ظرفیت های موجود استان به شکل علمی و کارشناسی می تواند استان را به توسعه و شکوفایی برساند.
مروارید افزود: جذب سرمایه های خارجی، جدا از تامین منابع ارزی مورد نیاز، فواید دیگری از جمله انتقال فناوری، اتصال اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، تقویت شرایط رقابتی، دسترسی آسانتر به بازارهای صادراتی، بهبود روش های مدیریت و بازاریابی، آموزش و تربیت نیروی انسانی را نیز به همراه دارد.
مدیر عامل شرکت تحکیم بنیان نیز در این دیدار با تأکید برای تشکیل کمیته عملیاتی برای اجرای پروژه های زیرساختی در استان ایلام اعلام آمادگی کرد.
702/564 / 1539


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن