تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802414962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ویژه دزفول: سرمایه گذاران بخش خصوصی در دزفول حمایت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار ویژه دزفول: سرمایه گذاران بخش خصوصی در دزفول حمایت می شوند دزفول - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول گفت:سرمایه گذاران بخش خصوصی که در اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا در این شهرستان سرمایه گذاری نمایند مورد حمایت قرار می گیرند.


" حبیب اله آصفی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:شهرستان دزفول در بخش کشاورزی از ظرفیت بالایی برخوردار بوده که با ایجاد صنایع جانبی می توان از این ظرفیت در راستای تولید ، اشتغال و رونق اقتصادی منطقه بهره گرفت.
وی افزود:به منظور تشویق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در شهرستان دزفول در بخش های مختلف تسهیلاتی در نظر گرفته شده که متناسب با هر طرح به سرمایه گذاران اعطا می شود.
فرماندار دزفول با تاکید بر ضرورت توسعه متوازن در این شهرستان اظهار داشت:با وجود ظرفیت های مختلف امکان اجرای طرح های بزرگ صنعتی در این شهرستان وجود داشته که در این راستا اقداماتی صورت گرفته و در دست پیگیری و اجراست که با نهایی شدن و آغاز عملیات اجرایی اطلاع رسانی می شود.
معاون استاندار خوزستان به ظرفیت های گردشگری شهرستان دزفول نیز اشاره کرده و افزود:طرح ساماندهی زیر ساخت های گردشگری در منطقه " شوی " با هماهنگی میراث فرهنگی آماده شده که با اجرای آن دسترسی به این منطقه طبیعی برای گردشگران و طبیعت گردان با سهولت بهتری فراهم می شود.
آصفی خاطر نشان کرد:مشکل جاده دسترسی به آبشار شوی تا پایان امسال برطرف شده و با ساماندهی تعدادی از منازل روستایی منطقه به عنوان سفره خانه و استراحتگاه امکان اسکان و استراحت گردشگران در منطقه گردشگری آبشار شوی فراهم می شود.
وی همچنین از ساماندهی تعدادی از باغ های مرکبات دزفول به عنوان سفره خانه و فراهم کردن امکانات رفاهی در باغ ها خبر داد و گفت:این اقدام با هدف توسعه گردشگری در شهرستان دزفول اجرایی شده است.
فرماندار ویژه دزفول تنها راه توسعه این شهرستان را سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و گردشگری دانست و خاطر نشان کرد:بستر لازم برای سرمایه گذاری در این زمینه ها در دزفول فراهم شده و با رویکرد مثبت و برنامه ریزی انجام شده چشم انداز روشنی برای این شهرستان ترسیم شده است.
وی همچنین به تشریح اقدامات صورت گرفته در بخش صنعت در این شهرستان پرداخت و با بیان اینکه طرح های بزرگی در بخش صنعت برای شهرستان دزفول تعریف شده و یا در دست پیگیری و اجراست ، اطلاع رسانی در این رابطه را تا نهایی شدن طرح های مذکور به زمان بعد موکول کرد.
معاون استاندار خوزستان همچنین از پیگیری برای حل مشکل فرودگاه دزفول خبر داد و گفت:احداث فرودگاه دزفول به عنوان یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان به طور جدی در دست پیگیری است.
آصفی در خاتمه بر تعامل مدیران دستگاههای اجرایی با خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود:مدیران موظف به پاسخگویی به افکار عمومی بوده و باید گزارش عملکرد حوزه کاری خود را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسانند.
وی از پاسخگو نبودن برخی مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان انتقاد کرد و گفت:به مدیران دستگاههای اجرایی که به خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخگو نباشند در جلسه شورای اداری تذکر داده می شود.
در شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان با وجود 90 هزار هکتار زمین قابل کشت سالانه حدود دو میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می شود.
648


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن