تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات هسته اي قدر و منزلت ايران را به جهان نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۳۷ب.ظ)
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام: مذاکرات هسته اي قدر و منزلت ايران را به جهان نشان داد دبير مجمع تشخيص مصلحت گفت: مذاکرات جايگاه بين‌المللي ايران را به اثبات رساند و نشان داد که در مساله هسته‌اي قدرت‌هاي جهان حاضرند با ايران گفت‌وگو کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن رضايي امروز (شنبه) در نشست خبري خود با اشاره به اين که در مذاکرات چه در سطح کلان نظام و چه در سطح مجلس و دولت هماهنگي خوبي به وجود آمده بود، خاطرنشان کرد: مذاکرات جايگاه بين‌المللي ايران را به اثبات رساند و نشان داد که در مساله هسته‌اي قدرت‌هاي جهان حاضرند با ايران گفت‌وگو کنند.
رضايي در ادامه با اشاره به اين که من به تيم مذاکره کننده خسته نباشيد مي‌گويم افزود:‌ اثبات شان و جايگاه يبن‌المللي نظام کمتر از نتيجه فني مذاکرات نيست.
دبير مجمع تشخيص مصلحت در ادامه درباره‌ي طرح مجمع تشخيص مصلحت براي تعيين رئيس بانک مرکزي اظهار کرد:‌ طرح‌هايي که پيش از اين براي بانک مرکزي نوشته مي‌شد 5 ساله بود، بنابراين ثبات لازم را نداشت. رهبري حل اين معضل را به مجمع محول کردند که در اين زمينه کار کارشناسي انجام گرفت و ما اين طرح را براي رهبري فرستاديم. در صورت اجراي اين طرح در نحوه انتخاب عزل يا استعفاي رئيس بانک مرکزي ثبات ايجاد مي‌شود.
رضايي خاطرنشان کرد: در سطح منطقه، نظام جمهوري اسلامي ايران يکي از دموکرات‌ترين نظام‌هاست، اما اشکالاتي در زمينه‌ي انتخابات وجود دارد تاکنون بيش از 50 بار آيين نامه انتخابات تغيير کرده است که اين تغييرات مشکلاتي را به وجود آورده است. با تصويب و اجراي سياست‌هاي کلي انتخابات تا ده سال آينده ثباتي در زمينه‌ي انتخابات شکل مي‌گيرد.
رضايي همچنين درباره‌ي طرح استاني شدن انتخابات گفت: ما در بررسي‌هاي خود درباره‌ي سياست‌هاي کلي انتخابات اين طرح را نيز مورد بحث قرار مي‌دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن