تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802417897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و بازرگانی در همدان گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و بازرگانی در همدان گشایش یافت همدان - ایرنا - چهاردهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و بازرگانی همزمان با ششمین نمایشگاه فرش ماشینی ، موکت ، کفپوش و دکوراسیون داخلی عصر یکشنبه در نمایشگاه بین المللی همدان گشایش یافت.


به گزارش ایرنا مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان همدان در این باره گفت: این نمایشگاه در سه سالن الوند، ابن سینا وهگمتانه با حضور نمایندگان برتر تولیدات داخلی و محصولات خارجی آغاز به کار کرد.
"حسین الماسی" افزود: مشارکت بیش از 70 واحد داخلی از شهرهای همدان ، تهران، کاشان، قم، اصفهان، قزوین، تبریز، مشهد، کرج، زنجان، آران و بیدگل و کرمانشاه مهر تاییدی بر روند رو به رشد و چشمگیر نمایشگاه خواهد بود.
وی اضافه کرد: در شش روز برگزاری این نمایشگاه ،51 واحد مرتبط با لوازم خانگی و بازرگانی ، هشت واحد مرتبط با فرش ماشینی ، موکت و کفپوش و همچنین 15 واحد مرتبط با دکوراسیون داخلی آخرین تولیدات و محصولات خود را شامل تلویزیون ، یخچال ، گاز، ماشین لباسشویی، لوازم خرد آشپزخانه ، سیستم های صوتی و تصویری ، فرش ماشینی ، موکت ، کفپوش در معرض دید عموم قرار دادند.
وی افزود: در این نمایشگاه حضور نشان های معروفی چون سامسونگ ، LG ، پاناسونیک، دوو، کن، الگانس ، پاکشوما، کیپ، فریدولین، بوش، آرشام تهویه، پارس خزر، کندی، مرسانا، سوزان، مس، ایمن افروز، لوکس ایران ، سرماساز و الکترو کولمارت در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری نمایشگاه بوده است و در بهره گیری و استفاده هر چه بیشتر مشارکت کنندگان بسیار چشمگیر خواهد بود.
وی اظهار کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان حلقه بین تولید و تجارت مسوولیت سنگین و حایز اهمیتی را در اقتصاد و بازار کشور عهده دار است و این موضوع بخش سازنده ای در توسعه تولیدات ملی در رقابت با محصولات خارجی ، گسترش بازاری رقابتی و زمینه ساز برای تخصصی شدن فعالیت ها، اشتغال و درآمد است.
وی گفت: برگزاری متوالی نمایشگاه های لوازم خانگی و کالاهای بازرگانی با توجه به پتانسیل بالای استان همدان در این زمینه و استقبال بی نظیر شهروندان از این نمایشگاه باعث شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر رونق اقتصادی این حوزه شده است.
به گفته وی فضای اقتصادی دنیای امروز فضایی به شدت رقابتی است و در همین راستا تولید کنندگان نشان های برتر لوازم خانگی از حداکثر توان خود برای افزایش آسایش خریداران لوازم خانگی بهره می برند و هر روزه با ارایه محصولات جدید زندگی و لوازم خانگی گام جدیدی برای جذب بازار و جلب توجه خریداران برمی دارند.
وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه قدمی موثر در رقابتی تر شدن بازار داخلی این محصولات محسوب می شود.
وی ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید و معرفی کالاهای روز این حوزه ، ارایه فرصتی مناسب برای انتخاب خانواده ها در فضایی رقابتی بین کالاهای عرضه شده ، معرفی کالا و محصولات جدید این حوزه و ارایه سبدی کامل از محصولات لوازم خانگی برای انتخاب خانواده ها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
این نمایشگاه که از تاریخ نهم آذرماه آغاز به کار کرده است تا 14 آذر ماه همه روزه از ساعت 15 الی 20.30 و روز جمعه از ساعت 10 تا 20.30 به صورت یکسره میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
7523/576


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن