تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرر و زیان به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای برای آمریکایی ها خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آیت الله دستغیب در گفت و گو با ایرنا: ضرر و زیان به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای برای آمریکایی ها خواهد بود تهران – ایرنا – نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات هسته ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 گفت: ملت ایران از به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای ضرر نمی کنند و این آمریکایی ها هستند که ضرر خواهند کرد.


آیت الله «سید علی اصغر دستغیب» روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: اگر مذاکرات در مسیر احقاق حق ملت ایران باشد و طوری پیش رود که عزت ملت ایران حفظ شود، این همان خواسته مقام معظم رهبری است و اگر غیر از این باشد، نه رهبر و نه مردم رضایتی نسبت به آن نخواهند داشت.
وی تاکید کرد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به این حقیقت واقف هستند و برنامه آنان نیز در راستای دستیابی به همین هدف تنظیم شده است.
تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ (ع) گفت: اگر احیانا زیاده خواهی ها و خوی استکباری و منافع صهیونیست ها باعث به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای شود هیچ ضرر و زیانی نصیب ملت مبارز، ایثارگر و فداکار ایران نخواهد شد بلکه خود آمریکا است که ضرر می کند.
آیت الله دستغیب اظهارداشت: چناچنه آمریکایی ها از آن موقعیت استکباری خود پایین بیایند و زیاده خواهی نداشته باشند و بخواهند که یک نتیجه و قرارداد عادلانه حاصل مذاکرات هسته ای باشد همه نسبت به آن رضایت خواهند داشت چرا که این یک مسئله منطقی، عقلانی و موجه است.
این عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان که یکی از ویژگی های بسیجی را احساس مسوولیت همراه با بصیرت دانستند، گفت: همانطور که معظم له فرمودند کسی فکر نکند به صرف اینکه احساس مسوولیت می کند، بدون بصیرت می تواند وظیفه شرعی خود را انجام داده باشد چه بسا که به گمراهی کشانده شود.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پنج شنبه هفته گذشته در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج، احساس مسوولیت انسانی و الهی و بصیرت را دو پایه اصلی تفکر منطقی بسیج دانستند و ضمن تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیأت مذاکره کننده ایرانی، به بی نیازی ملت ایران به جلب اعتماد امریکا اشاره کردند و افزودند: به همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید مذاکرات هم مخالف نیستیم. البته هر قرار عادلانه و عاقلانه را قبول می کنیم اما می دانیم که این دولت امریکا است که نیازمند توافق است و از هرگونه عدم توافق ضرر خواهد کرد و اگر این مذاکرات در نهایت نیز به نتیجه نرسد، جمهوری اسلامی ایران ضرر نخواهد کرد.
سیام*9254**1449


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن