تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819283076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلال احمر می تواند بحران انتفاع محوری را در جامعه کاهش دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هلال احمر می تواند بحران انتفاع محوری را در جامعه کاهش دهد تهران- ایرنا- دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به گسترش فرهنگ انتفاع محوری در میان افراد جامعه گفت: هلال احمر و بسیاری از سازمان های مردم نهاد می تواند بحران انتفاع محوری را در کشور کاهش دهد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سید احمد موسوی روز یکشنبه در گردهمایی کشوری تیم های طرح ملی سحر (ساماندهی حمایت های روانی) از افراد بازمانده از حوادث این مطلب را بیان کرد.
نامبرده گفت: وظیفه جمعیت هلال احمر تنها فعالیت های امدادرسانی نیست و این نهاد وظایف اجتماعی نیز همچون نشاط آوری در جامعه را به عهده دارد.
وی با بیان اینکه باید برای هر دو بخش روانی و جسمی افراد جامعه برنامه ریزی شود، افزود: در این شرایط است که با یک جامعه سالم مواجه خواهیم بود.
موسوی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر می تواند زندگی مناسب را در جامعه ترویج دهد، گفت: جامعه ما به لحاظ روانشناختی بسیار آسیب پذیر است.
وی با اشاره به آمارهای نگران کننده که در جامعه وجود دارد، گفت: نباید صرفا به معلول های حوادث توجه کنیم و علت را فراموش کنیم.
دبیر کل جمعیت هلال احمر یکی از علل مشکلات جامعه را شیوع بحث انتفاع محوری عنوان کرد و افزود: فلسفه وجودی هلال احمر و بسیاری از سازمان های مردم نهاد بشردوستی و نوع دوستی است که می توان با این اهداف فضای جامعه را تلطیف کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: با وجود فعالیت های این جمعیت و بسیاری از نهادهای دیگر همچنان انتفاع محوری در جامعه شایع و همه گیر شده است.
این مقام هلال احمر علت شیوع این همه گیری را در جامعه نگاه فردی افراد دانست و گفت: افراد جامعه همه چیز را تنها متعلق به خود و خانواده شان می دانند.
ادامه دارد...
اجتمام(3)**3377**ل.الف.ی**1436


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن