تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804093697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بیشترین همکاری را با دولت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بیشترین همکاری را با دولت دارد کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: امروز بسیجیان و متخصصان در قرارگاه خاتم الانبیاء، بیشترین همکاری را با دولت دارند.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار "سالار آبنوش" روز یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: البته ممکن است سلیقه ما در برخی موضوعات با دولت تفاوت داشته باشد.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک اقشار مختلف به دولت یازدهم، گفت: ما اطاعت کردیم و بیشترین خدمت و همکاری را با دولت فعلی ما انجام داده ایم.
وی اضافه کرد: بیشترین کمک را در بخش مذاکرات هسته ای به دولت، بسیج اساتید، متخصصان، هنرمندان و دانشجویان کرده اند در حالی که برخی سیاه نمایی می کنند و فقط حرف می زنند.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: قدرت واقعی همین است که فقط به اعتلای نظام می اندیشد و اسیر این بازی ها نیست.
وی تصریح کرد: ایران امروز مصون ترین، محکم ترین و عزتمندترین کشور دنیاست.
وی با اشاره به اینکه ظهور انقلاب اسلامی عنایت خداوند بود، افزود: پداران و اجداد ما آرزو داشتند بتوانند ارزش های الهی را بدون وجود مانع در جامعه ارایه دهند.
سردار آبنوش گفت: شک نداریم انقلاب اسلامی همان اسلام است که متبلور شده و تبلور مجدد اسلام ناب محمدی بعد از هزار و 400 سال با انقلاب اسلامی به منصه عمل و ظهور رسید.
وی اضافه کرد: در تمام تاریخ یک روز نبوده که نظام سلطه با هم متحد باشند و همیشه در عالم چپ و راست، شرق و غرب و غیره در حال درگیری بوده اند.
وی گفت: اولین بار کشورهای 1+5 در قالب نظام سلطه و کفر جهانی یک طرف ایستاده و ما در طرف مقابل آنها ایستاده ایم و این سند قطعی ما برای هر انسان اهل تدبیر و فهم است برای اینکه بداند حق و باطل کجا ایستاده اند.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بیان کرد: اگر خدای ناکرده روزی انقلاب اسلامی در عرصه نباشد شاهد خواهیم بود که جنگ های سوم و چهارم آغاز خواهد شد.
وی گفت: همه جنگ ها و کشتارهای دنیا از ناحیه استکبار جهانی است در حالی که با کمال پررویی علم دمکراسی و حقوق بشر را در دست دارند و مدعی انسانیت هستند.
وی افزود: علت اینکه برخی از افراد به غلط در تحلیل هایشان دچار اشتباه می شوند این است که ما را با جاهای دیگر مقایسه می کنند.
سردار آبنوش گفت: پدیده انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی کرد و این پدیده نظیر بیرونی ندارد و ما با هیچ سازمان و مجموعه ای مشابه نیستیم لذا برخی چون نمی توانند این را تشخیص دهند ما را با ارتش، نیروهای مسلح و جاهای دیگر مقایسه می کنند.
وی تاکید کرد: سپاه پاسداران مسوول پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه سپاه یک ظرف و مظروف آن مهم است، تصریح کرد: ظرف خالی قیمت ندارد و مظروف سپاه، بسیج است.
سردار آبنوش، گفت: بسیج یک واژه به عظمت جهان و دنیاست و بسیج به سپاه ارزش داده است و هر دو در قالب ظرف و مظروف مسوول حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه داعش مال امروز نیست، ادامه داد: ما از اول انقلاب شاهد فعالیت اینگونه گروه ها بودیم و اینها فرزند نامشروع تفکر صهیونیست ها هستند.
وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ و سایر عرصه ها بسیج و سپاه برای حفظ دستاوردهای انقلاب وارد شد و تمام گروهک ها را به جای خود نشاند، از جنگ تحمیلی به عنوان جنگ جهانی اصلی نام برد و گفت: ما از 21 کشور دنیا به صدام اسیر تحویل دادیم.
وی افزود: 54 کشور دنیا در آن زمان به صدام تجهیزات و 92 کشور امکانات سیاسی و پشتیبانی بین المللی ارایه می کردند و البته بقیه کشورها نیز سکوت کردند.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به بازسازی کشور بعد از جنگ، ادامه داد: در فتنه 88 دمکراسی به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی تهدید شد و انتخاب مردم را زیر سووال بردند و در این هنگام نیز بسیج و سپاه وارد شد.
وی گفت: امروز بیش از 150 هزار نفر از همین مردم در خدمت سازندگی کشور هستند در حالی که به ما تهمت می زنند شما انحصاری هستید.
وی افزود: اگر این متخصصان مردم نیستند پس چه کسانی هستند.
سردار آبنوش گفت: مرجعیت دانش علم و گاز در اختیار اروپاییان بود و اکنون با لطف خداوند از عمق پنج هزار متری گاز را استخراج می کنیم.
وی تاکید کرد: ما امروز با قدرت و عزت تمام اعلام می کنیم دستاوردهای انقلاب را در این عرصه حفظ کرده ایم و دیگر نیازمند بیگانگان نیستیم.
وی گفت: ایران در حفر تونل در خاورمیانه حرف اول را می زند و رکورد سرعت را در این عرصه شکسته ایم و در بخش صنایع دریایی و جاده ها و غیره نیز حرف برای گفتن داریم.
سردار آبنوش ادامه داد: امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) پروژه کمتر از 150 میلیارد تومانی امضا نمی کند و البته به ما تهمت می زنند و می گویند بخش خصوصی تنگ شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین دوستداران ما شرکت های سالم هستند، گفت: در گذشته یک عده در قالب سه یا چهار شرکت می آمدند و یک طرح را در استان ها می گرفتند و با زد و بند قیمت را 10 برابر اعلام و با شراکت از سود آن استفاده می کردند در حالی که امروز قرارگاه دست تمام این افراد را رو کرده است.
وی بیان کرد: امروز پروژه ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با سرعت، دقت و با منطقی ترین قیمت در کشور در حال اجراست.
این نمایشگاه تا 11 آذر در دانشگاه شهید باهنر کرمان برپاست.
7433/8154


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن