تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802759238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران میزبان پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تهران میزبان پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور
پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور از 23 تا 26 آذرماه با حضور و مشارکت صدها مرکز تحقیقاتی، دانشگاهی، پارک های علم و فناوری، پژوهشگاهها و مراکز علمی نقاط مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری؛ در این نمایشگاه که همزمان با بزرگداشت هفته ی ملی پژوهش و فناوری برپا می شود، بیش از 250 مرکز تحقیقاتی و علمی، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان وابسته به این حوزه، آخرین یافته های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی خود را ارائه و به نمایش عموم خواهند گذاشت. 

پازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور که بزرگ ترین رویداد عرصه تحقیقات و پژوهش کشور محسوب می شود، در دو بخش پژوهش و فن بازار برگزار می شود.
 
در بخش پژوهش؛ دانشگاههای معتبر کشور، موسسات آموزش عالی ، پژوهشکده های بزرگ که در دانش های بنیادین فعالیت دارند، معاونت های پژوهشی وزارتخانه ها، سازمان های دولتی و خصوصی و معاونت پژوهشی نهادهای علمی و پژوهشی کشور، معاونت های پژوهشی بانکها، بیمه و اتحادیه ها و انجمن های علمی نهاد ها و ارگان های دولتی و خصوصی ، نهاد های نیروی مسلح و انتظامی حضور دارند و در بخش فن بازار نیز مراکز رشد، پارک های علمی و فناوری ، شرکت های دانش بنیان ، شرکت های صنعتی که در زمینه R&D  فعالیت موثر دارند، حضور می یابند.

در این نمایشگاه، هفدهمین جشنواره بتن و زلزله با رویکرد مقاوم سازی و سبک سازی بنا و ساختمان شامل تجلیل از پژوهشهای برتر، تجلیل از مقالات برتر، اساتید برتر و دانشجویان برتر حوزه صنعت بتن کشور و همچنین مسابقات دانشجوئی بتن و زلزله برگزار خواهد شد که برترین ها و برگزیده های این مسابقه از خدمت سربازی معاف خواهند شد. 

برگزاری چندیدن سمینار و همایش، کارگاههای آموزشی و نشست های تخصصی با حضور وزرا و مسئولین لشکری و کشوری بخش دیگری از برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور است.

شناسایی توانمندی‏های پژوهش و فناوری دانشگاه‏ها و مراکز تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته‏های پژوهش و فناوری(فن بازار)، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و همچنین نهادینه کردن پژوهش و فناوری در سطح جامعه، بخشی از اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور اعلام شده است.
 
پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور که در سالن های 8-9-10-11-12-13 و 27 برگزار خواهد شد، نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.  
در این نمایشگاه که امسال حضور دانشگاه های بزرگ در مقایسه با سالهای قبل منسجم تر از دوره های قبلی است، پژوهشگران و فناوران برتر با حضور در نمایشگاه به ارائه دستاوردها و توانمندی های خود خواهند پرداخت و علاوه بر آن تمام دستگاه های مرتبط با پژوهش و فناوری در این رویداد ملی حضور خواهند داشت و بخش صنعت هم به عنوان خریدار دستاوردهای پژوهش و فناوری با هدف شناساندن نیازهای پژوهشی و فناورانه خود به پژوهشگران و فناوران در نمایشگاه حضور می یابند.

در بخش فن بازار این نمایشگاه؛ توانمندي هاي كليه مراكز دانشگاهي، پژوهشگاه ها، پژوهشكده ها، پارك هاي علم و فناوري، مراكز رشد و مراكز تحقيقاتي در حوزه فناوري هاي قابل تجاري سازي به نحو شايسته در فن بازار به معرض ديد مخاطبان گذارده می شود و برنامه هاي متنوعي از جمله برگزاري كارگاه هاي آموزشي مرتبط و جلسات ميزگرد مشترك متشكل از صنعت گران، فناوران، تأمين كنندگان منابع مالي و كارگزاران حوزه فناوري و برپا خواهد شد. 

پانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور از 23 تا 26 آذرماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 
 
 







تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن