تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819818696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهشتی کردن مردم وظیفه حکومت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دفتر رهبر معظم انقلاب بهشتی کردن مردم وظیفه حکومت است سولقان - ایرنا - رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: حکومت اسلامی، حاکم اسلامی و دست اندرکاران حکومت وظیفه دارند تا مردم را بهشتی کنند و آنان را از خطر جهنم دور کنند.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم افتتاح 998 هدیه رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم کشور در یکی از مدارس اهدایی در روستای سولقان این مطلب را بیان کرد.
وی با اشاره به این که برخی می گویند چه کار به دین مردم داری؟ پاسخ این است نه این چنین نیست. حکومت اسلامی، حاکم اسلامی و دست اندرکاران حکومت وظیفه دارند مردم را بهشتی کنند و آنان را از خطر جهنم دور کنند.
محمدی گلپایگانی افزود: حکومت و حاکم اسلامی و همچنین کارگزاران حکومت وظیفه دارند مردم را مومن و خداپرست تربیت کنند.
نامبرده خاطر نشان کرد: دشمنان ما با تمام قوا سعی می کنند فرهنگ، روابط خانوادگی، معاشرت ها و نسل جوان را فاسد کنند.
وی به پدیده ازدواج سفید اشاره کرد و گفت : ازدواج سفید یعنی چه؟ شرم آور است برای یک کشور چند صباحی یک پسر و دختر بدون عقد، ازدواج کنند و بعد هم بدون تشریفات از هم جدا شوند آن وقت اسمش را گذاشته اند ازدواج سفید.
ادامه دارد...
اجتمام**1776**9132**1436


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن