تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری رزمایش بزرگ خاتم الانبیا در منطقه عمومی خنج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در هفته بسیج صورت گرفت برگزاری رزمایش بزرگ خاتم الانبیا در منطقه عمومی خنج خبرگزاری پانا: نخستین مرحله رزمایش بزرگ بسیجیان استان فارس با نام ˝خاتم الانبیاء˝ در شهرستان خنج برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر ساعت 12:12



به گزارش خبرگزاری پانا،در نخستین مرحله از رزمایش بزرگ بسیجیان استان فارس، یگان‌های مختلف بسیج مستقر در جنوب استان فارس، طی عملیات‌های از پیش طراحی شده، توان رزمی عملیاتی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
در این مرحله بسیجیان 13 ناحیه مقاومت به استعداد 50 گردان و بیش از 10 هزار نیرو شركت داشتند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس پیش از آغاز این رزمایش و در جمع بسیجیان شركت كننده، گفت: هدف از برگزاری رزمایش بزرگ خاتم الانبیاء، آزادسازی بیت المقدس و بالابردن آمادگی و توان رزمی بسیجیان  و ایجاد روحیه نشاط میان بسیجیان استان است.

سردارسرتیپ دكتر غلامحسین غیب‌پرور گفت: مبارزه با صهیونیسم یک آرمان برای ملت ایران است که نباید آنرا فراموش کنیم و اینگونه تمرین‌ها و آمادگی‌ها را مقدمه ای برای آزادسازی بیت‌المقدس بدانیم.

وی با طرح یک سئوال که در فتنه 88 چه کسانی به میدان آمدن و فتنه را خاموش کردند و ذوالفقار دست علی و عصای دست موسی در این زمان کیست، گفت: اگر ذره‌ای انصاف باشد، که هست، عصای دست موسای زمان و ذوالفقار دست علی بسیجیان هستند.

سردار غیب‌پرور خاطر نشان کرد: در حال حاضر تکفیری‌ها به نام اسلام دست به جنایت‌هایی در کشورهای سوریه و عراق می‌زنند و وهابیت با کمک کشورهای غربی، آمریکا و صهیونیست اعمال غیر انسانی را مرتکب می‌شوند و اگر می‌خواهید تکفیری‌ها و  وهابی‌ها را لعن و نفرین کنید ابتدا باید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسراییل را سر دهید.

وی همچنین پیام این رزمایش را برای دوستان ایران مودت و مهرورزی و در مقابل برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص تکفیری‌ها یک هشدار جدی اعلام کرد.

براساس این گزارش مرحله بعدی این رزمایش هفته آینده با حضور 20 هزار نفر از بسیجیان در شمال استان فارس برگزار می‌شود.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن