تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژگیهای کودکان نوازنده چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ویژگیهای کودکان نوازنده چیست؟
یک روان‌شناس معتقد است: پژوهشگران دریافته‎اند که کودکان نوازنده نسبت به هم سن و سالان غیرنوازنده خود به مراتب کلمات بیشتری را حفظ می‎کنند.
آفتاب: اعظم نوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موسیقی به این افراد کمک کرده تا درک بهتری از ارکان مهم موفقیت در زندگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آغاز درک موسیقی در کودکان به دوران پیش از تولد‌(جنینی) برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: براساس بسیاری از تحقیقات انجام شده، درک موسیقی از دوران پیش از تولد آغاز می‌شود، اما دریافت علایم صوتی و واکنش‎های ناشی از آن با پدیده‎ای به نام «ادراک موسیقی» تفاوت دارد و آن زمانی است که کودک قادر به تحلیل و تفکیک‎ صداها و آواها است.

وی ادامه داد: بسیاری از کارشناسان آموزش و نیز روان‌شناسان در پی تحقیقات پژوهشگران، بهترین سن آموزش موسیقی به کودکان را 2 تا 8 سالگی می‌دانند، البته باز هم به روش غیرمستقیم و این در حالی است که برای کودک زیر 8 سال فلوت ریکوردر بهترین ساز است.

نوری با بیان اینکه در نظر گرفتن سن و سال و میزان توانایی در یادگیری کودکان بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: امروزه ثابت شده که حافظه می‎تواند از طریق موسیقی تقویت شود و افرادی که از کودکی در معرض آموزش و بازی‏های موسیقیایی بوده‎اند حافظه بسیار بهتری دارند. ریتم، ملودی، هارمونی جزو عواملی هستند که موجب تقویت حافظه می‌شوند.




تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن