تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مهریز: عزت کشور در تداوم ایستادگی در برابر دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه مهریز: عزت کشور در تداوم ایستادگی در برابر دشمنان است یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: عزت و شکوه کشور در تداوم ایستادگی در برابر جبهه استکبار است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "علی برهان" در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر افزود: دشمنان طی 35 سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران از ترفندهای مختلف بهره گرفته اند.
وی اضافه کرد: تمام توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی با قدرت و ایستادگی ملت و اطاعت از فرامین و توصیه های مام معظم رهبری در این سال ها نقش بر آب شده است.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: تحریم و فشارهای اقتصادی بر ملت ایران از مهمترین توطئه های آمریکا و اتحادیه اروپا بر ملت و کشور ایران است که راه رهایی همان تحقق اقتصاد مقاومتی است.
برهان گفت: باید اقتصاد مقاومتی و تکیه به دانش و نیروهای بومی مدنظر جدی مسوولان از صدر تا ذیل قرار گیردکه اگر این هدف اجرایی شود دشمنان به شکست بزرگی خواهند رسید .
وی افزود: دشمنان همیشه بدنبال وابسته کردن و وابسته شدن کشور ما هستند و لذا باید با صرفه جویی و اقتصاد مقاومتی جلو دسایس اتحادیه اروپا و آمریکا را گرفت.
وی به مذاکرات هسته ای ایران اشاره و تصریح کرد: دانش هسته ای و استفاده صلح آمیز از آن حق ملت ایران است و ما نباید حتی یک قدم در این راه مهم عقب نشینی کنیم .ک2
7541/616


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن