تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه آستارا: مذاکره کنندگان با قدرت در برابر 1+5 ایستادگی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه آستارا: مذاکره کنندگان با قدرت در برابر 1+5 ایستادگی کردند آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: مذاکره کنندگان هسته ای ایران با قدرت در برابر گروه 1+5 ایستادگی کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: مذاکرات به مدت هفت ماه تمدید شد و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری همچنان که با انجام مذاکرات مخالف نبودیم، با تمدید آن نیز مشکلی نداریم.
وی با اشاره به اینکه دشمنان با این اقدامات خود می خواهند فرصت را از دست ما بگیرند ، اظهارکرد: بنا به تاکیدات مقام عظمای ولایت در بین چند کشور خارجی حاضر در مذاکرات ، آمریکا از همه خطرناک تر و بدتر است.
حافظ نیا با بیان اینکه آمریکا با وجود داعیه دار بودن حقوق بشر خود به نقض این حقوق می پردازد ، گفت: طی سالیان اخیر 400 نفر به علت سیاه پوست بودنشان در آمریکا کشته شدند.
وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکایی ها بهتر است به فکر حقوق بشر خودشان باشند.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس و فرا رسیدن روز مجلس افزود: رهبر فرزانه انقلاب همواره بر زنده بودن و سالم بودن مجلس تاکید کرده اند.
حافظ نیا ادامه داد: نمایندگان مجلس باید قوانینی را وضع کنند که برطرف کننده مشکلات مردم باشد و به صورت غیرجانبدارانه به حسن اجرای قوانین بدون هرگونه دخالتی نظارت کنند.
امام جمعه آستارا حضور مفید در محیط کاری و حضور سیاسی در سطح کشور را از جمله ویژگی های نمایندگان برشمرد و اضافه کرد: نمایندگان مجلس بایستی بدون اینکه خود را به اصحاب قدرت نزدیک کنند، فراتر از جناح ها و خطوط مختلف ، در خدمت همه سلایق سیاسی باشند.
وی از مردم خواست تا انتظاری فراتر از قانون از نمایندگان مجلس نداشته باشند و از نمایندگان مجلس نیز تقاضاکرد تا وعده ها و قول هایی فراتر از حدود و وظایف قانونی به مردم ندهند.
حجت الاسلام حافظ نیا با تبریک روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره از تلاش های نیروی دریایی تقدیر و تمجید کرده است.
وی فرارسیدن روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین را فرصتی برای توجه بیش از پیش ملت های مسلمان به سمت این کشور خواند و گفت: اخیراً یهودی سازی کل سرزمین های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی مطرح شده که این امر در صورت تحقق تبعات زیادی را برای فلسطینیان به دنبال خواهد داشت.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه هم اینک جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشور مدافع سرزمین فلسطین شناخته می شود، افزود: دفاع از قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین برای ملت ایران اسلامی تبدیل به آرمان شده و شایسته است سایر ملل اسلامی نیز به دفاع از مظلومان فلسطین برخیزند.
حجت الاسلام حافظ نیا سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) و نیز سالروز شهادت عالم مجاهد میرزا کوچک خان جنگلی را گرامی داشت.ک/3
7105 / 535 / 695


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن