تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819705497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اصفهان: تکفیری ها، ابزار ابرقدرتها برای ضربه زدن به اسلام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اصفهان: تکفیری ها، ابزار ابرقدرتها برای ضربه زدن به اسلام هستند اصفهان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: گروه های تکفیری وسیله ای برای ضربه زدن به اسلام مسلمانان هستند که از سوی ابرقدرت ها ایجاد شده اند.


به گزارش ایرنا، آیت الله "سید یوسف طباطبایی نژاد" در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان در جمع نمازگزاران اظهار کرد: این گروه ها گمراهانی هستند که دین اسلام را در جهان بد جلوه می دهند و با کشتن انسانهای بی گناه به اسلام و مسلمانان ضربه وارد می کنند.
وی با اشاره به برگزاری کنگره دو روزه با موضوع مقابله با تکفیری ها در قم ادامه داد: در این کنگره بیش از 300 نفر از شیعه و اهل تسنن از 82 کشور جهان حضور یافتند و به بحث و بررسی پیرامون راههای مقابله با گروههای افراطی تکفیری پرداختند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اولین گروه از این تکفیری ها که همان منافقان بودند در زمان امیرالمومنین (ع) ایجاد شد که امام علی(ع) در جنگ نهروان 700 نفر از آنان را از بین بردند.
وی گروه فرقان که شهید مطهری را به شهادت رساندند را نیز از جمله این دسته عنوان و خاطر نشان کرد: امیدواریم با اقدامات مفید و روشنگرانه بتوانیم بصیرت و دینداری اسلامی را ایجاد کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان همچنین با اشاره به برگزاری بسیار خوب مراسم هفته بسیج در سال جاری، رژه نیروهای بسیجی کشور را بیعتی دوباره با انقلاب و رهبر معظم انقلاب برشمرد.
وی هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی را تبریک گفت و افزود: خدا را شاکریم که از لحاظ نیروهای مسلح اعم از نیروی دریایی، هوایی و زمینی رشد بسیار بالا و باورنکردنی داشته ایم.
آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: امروز در عرصه صنعت نیروی دریایی و دفاعی خودکفا شده ایم و توان کمک به کشورهای اسلامی را نیز دارا هستیم.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی ایران در زمان حاضر نه تنها آبهای جهان را برای شناورهای خودی بلکه برای سایر کشورها نیز امن کرده است، تاکید کرد: آنچه موجب پیشرفت نیروهای مسلح ما در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن بوده قدرت ایمان آنهاست.
امام جمعه اصفهان همچنین به هفتم صفر میلاد امام موسی الکاظم (ع) اشاره و فضائلی را از این امام بزرگوار بیان کرد.
وی به اهمیت انفاق و تاکید آن در 70 آیه از قرآن مجید اشاره کرد و گفت: برخلاف سایر حسنات که پاداش ده برابری برای آن برشمرده شده است برای انفاق پاداشی 700 برابری بیان شده که نشان از اهمیت آن دارد.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در این روز و در پایگاه های مختلف به اجرای طرح اکرام ایتام دختر زیر پوشش این کمیته اقدام کرده است.
وی از مردم خواست در حد بضاعت خود در این طرح نیک و خداپسندانه مشارکت کنند.
پ / 7131/ 607


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن