تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799050674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز: جمهوری اسلامی، پیشتاز منطقه در همه عرصه هاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیراز: جمهوری اسلامی، پیشتاز منطقه در همه عرصه هاست شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: حوادث اخیر منطقه نشانگر موفقیت و پیشتازی جمهوری اسلامی در همه عرصه ها ست.


به گزارش ایرنا آیت الله اسدالله ایمانی در نماز جمعه این هفته شیراز افزود: امروز شاهد شکل گیری جریان فروپاشی و شکستن قدرت گروههای تروریستی از جمله مبارزه نیروهای مردمی عراق با گروه های تروریستی، و فرار گروه های تروریستی از لبنان و سوریه بدون وجود نقش ائتلاف آمریکا در منطقه هستیم.
وی با بیان اینکه آمریکا عادت دارد در ظاهر تند و خشن و در هنگام نیاز محرمانه دست کمک دراز کند افزود: رئیس جمهور آمریکا در شش سال ریاست جمهوری خود چهار بار به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نامه نوشته است که ارسال این نامه ها نشانگر دست بالای رهبر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در دنیا است.
ایمانی اظهارداشت: استراتژی آمریکا در منطقه در سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و مبارزه با القاعده، طالبان و داعش شکست خورده است زیرا این تصمیمات مبنای صحیح نداشته و بر اساس خیر مردم دنبال نشده است.
وی اضافه کرد: اما در مقابل سیاست های مبتنی بر ایمان، خرد و دانش رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در منطقه در حال نفوذ و گسترش است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: معتقدیم سیاست امریکا و استکبار محکوم به شکست، افول و سقوط است اما قدرت جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی در حال مطرح شدن در منطقه و جهان است.
وی با اشاره به انتخابات اخیرمیان دوره نمایندگان در آمریکا عنوان کرد: جای تعجب است که پرهزینه ترین انتخابات کشور آمریکا با بیش از چهار میلیارد دلار هزینه شاهد کمترین میزان مشارکت مردم بود.
ایمانی افزود: عدم مشارکت مردم در انتخابات کشور آمریکا بیانگر دلزده بودن مردم آمریکا از دو حزب جمهوری خواه و دموکرات این کشور است که نباید از این موضوع مهم به سادگی گذشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت ملت مظلوم بحرین گفت: بحرین جمعیت اندکی دارد که با وجود این جمعیت کم بیش از چهار هزار نفر از آنها به جرم مسایل سیاسی در سخت ترین شرایط در زندان تحت فشار هستند.
ایمانی بیان کرد: مردم بحرین برای برخورداری از حداقل های اولیه زندگی شهروندی قیام کردند که حکومت آل خلیفه و آل سعود با قدرت و امکانات به دنبال سرکوب کردن قیام مردم بحرین هستند.
وی بابیان اینکه به دنبال آماده سازی انتخابات فرمایشی برای مشروعیت بخشیدن به جنایات خود در بحرین هستند اظهارداشت: مردم مظلوم بحرین ملتی فراموش شده اند زیرا دنیا در مقابل جنایات در حال انجام در این کشور خاموش و ساکت است و از حقوق مردم بحرین دفاع نمی کند.
امام جمعه شیراز اضافه کرد: امیدواریم سازمان های حقوق بشر و بین المللی به خود آمده و به ملت مظلوم بحرین توجه بیشتری داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره جدید مذاکرات هسته ای نیز ادامه داد: این دور از مذاکرات هسته ایران به شکل محرمانه در کشور عمال برگزار شد که حفظ حقوق مسلم ملت ایران، خطوط قرمز، رفع کامل تحریم ها و برقراری حق غنی سازی و حق تحقیق و پژوهش و مطالعه برای کشور ما مطالبات مردم از مذاکره کنندگان است که تیم مذاکره کننده باید به این نکات توجه داشته باشد.
ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به روز کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: کتاب یکی از ارزشمندترین میراث انسانی و عصاره تمدن ها است که نقش عظیمی درساخت و ساز زندگی انسان در طول تاریخ داشته است.
وی افزود: متاسفانه امروز کتاب، کمتر از هر چیز دیگری در اختیار جوانان ما است و این درحالی است که تعداد مغازه های فروش غذا در هر خیابان بیشتر از تعداد کتاب فروشی ها، کتابخانه ها و افراد حاضر درکتابخانه هاست.
او با بیان اینکه فضاهای مطلوب کتاب و کتابخوانی برای جوانان و نوجوانان فراهم شود گفت: باید به کتاب و مطالعه به عنوان یک ضرورت در زندگی خود توجه شود و توسعه کمی و کیفی مطالعه کتاب در زندگی اقشار مختلف مردم جامعه قرار گیرد.
ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز زندگی انسان ها با عمل صالح همراه نیست و جامعه عمل صالح را از دست داده و دروغ، فریب، مکر و حلیه وارد زندگی مردم شده و به همین دلیل زندگی بشر با درد و رنج و معضلات همراه شده است.ک/2
7382/ 667


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن