تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته بسیج فرصت مناسبی برای احیا ارزش ها و قدرانی ازلشکریان مخلص خداست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندارشهرری: هفته بسیج فرصت مناسبی برای احیا ارزش ها و قدرانی ازلشکریان مخلص خداست شهرری -ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: هفته بسیج به عنوان فرصتی برای احیا ارزش های ناب و تفکر معنوی بسیجی و قدرانی مردم ایران اسلامی از لشکریان مخلص خداست.


"هدایت جمالی پور" روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای احیا ارزشها و یادآوری روحیه ایثارگری، شهادت طلبی وتفکر بسیجی در اقشار جامعه و بخصوص جوانان پرشور جامعه اسلامی است.
وی با تجلیل از مقام شامخ و رفیع شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بسیجیان را ادامه دهنده خط سرخ شهیدان و احیاگر ارزش های برآمده از نهضت خونین عاشورا دانست و افزود: ترویج تفکربسیجی در تمام لایه های مختلف جامعه موجب اقتدار نظام اسلامی می شود.
وی تصریح کرد: بسیج این شجره طیبه الهی با فرهنگی که به جامعه ارایه داد ثابت کرد برای اسلام عزیز و آرمان های امام راحل حاضر است در تمام عرصه ها بدون منت فداکاری و جهاد کند.
687/1724


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن