تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناوگان شمال: بسیج یادگار همیشه ماندگار امام راحل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده ناوگان شمال: بسیج یادگار همیشه ماندگار امام راحل است انزلی - ایرنا - فرمانده ناوگان شمال، بسیج را یادگار همیشه ماندگار امام راحل خواند که تلالو آن گستره جهان را در بر گرفته است.


به گزارش ایرنا ، امیر دریادار دوم عرشه"افشین رضایی حداد" روز پنجشنبه در آیین تجدید بیعت سپید پوشان نیروی دریایی و بسیجیان انزلی با آرمانهای شهدای شهرستان بندر انزلی گفت: ما کلام بر حقی داریم که ادامه همان حرف حقی است که شهدا زده اند و ما در تداوم راه شهدا با افتخار برآن تاکید می کنیم که ؛ ما توانمندیم!
وی خاطر نشان کرد: این کلام برحق" ما می توانیم " در سایه هدایت رهبری فرزانه و توانا تبلور و تجلی یافته و دستاوردهای امروزمان گواهی بر آن است.
فرمانده ارشد نظامی آجا در استان گیلان با مروری بر جنگ تحمیلی گفت : استکبار با تلاشی مذبوحانه سعی کرد ما را وادار به جنگ کند با این هدف که دچار رخوت و غفلت شویم و به خیال خامشان توان ایستادگی مان تحلیل برود که نه تنها چنین نشد، بلکه ما توانمند تر شدیم.
فرمانده منطقه چهارم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با خاتمه جنگ به مدد تلاش و توانایی فکری جوانان متخصص کشورمان، تجهزاتمان روزآمد و افزون تر شده و توانمند تر از گذشته حرکتی پیشرو داریم.
دریادار رضایی حداد افزود: توانسته ایم با دستاوردهایمان حضور مقتدرانه خود را در حراست از مرزهای آبی و فعالیت های صلح طلبانه در دریای خزر ادامه دهیم.
وی در خاتمه تصریح کرد: ایادی استکبار که موفق نشدند در جنگ ما را به زانو در آوردند امروز؛ از در تحریم و جنگ اقتصادی در آمده اند و غافلند از طبع بلند مردمان ما که مشکلات را تحمل می کنند ، در مسیر رهبری می مانند و از آرمان و استقلالشان محافظت می کنند.
پایان بخش این مراسم گلباران مزار شهدای دفاع مقدس انزلی با حضور فرمانده نیروی دریایی ، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهری و حضور پر رنگ بسیجیان شهرستان بود.
شهرستان ساحلی بندرانزلی در شمال غرب استان گیلان، در هشت سال دفاع مقدس 411 شهید را تقدیم حفظ کیان و آرمان های نظام اسلامی ایران کرده است .ک/3
620/7560 / 695


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن