تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818824176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعدادهمیاران طبیعت در کشور 50 درصدافزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تعدادهمیاران طبیعت در کشور 50 درصدافزایش یافت شهرکرد-ایرنا- مدیرکل روابط عمومی واموربین المللی سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور از افزایش 50درصدی جمعیت همیاران طبیعت کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد.


«خلیل عابدینی» روز پنجشنبه درحاشیه نشست مدیران روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه 2 کشور در شهرکرد در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: براساس برنامه سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور تعداد همیاران طبیعت امسال 35هزار نفر پیش بینی شده بود.
وی اظهارداشت: تاکنون 30 هزار نفر به عضویت جمعیت همیاران طبیعت درآمده و کارت دریافت کرده اند و این در حالی که این تعداد در سال گذشته 20 هزارنفر بوده است .
عابدینی از مشارکت فعال سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه های هفته منابع طبیعی در کشور خبرداد.
وی ادامه داد: امسال نیز مانند سال گذشته شعار منابع طبیعی «با مردم و برای مردم» است و با جدیت بیشتری برنامه های عملیاتی برای اجرای این شعار دنبال می شود.
عابدینی همچنین از افزایش مشارکت مردم دراجرای طرح های حفاظتی وعمرانی سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور خبردادوگفت: دربرنامه ششم و از سال 94 میزان مشارکت مردم در این برنامه ها افزایش یافته وبه حدود 30درصد رسیده است.

*امسال 19میلیارد ریال به روابط عمومی های منابع طبیعی کشور اختصاص یافت

مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل سازمان جنگل ها، مراتع وآبخیزداری کشور همچنین از اختصاص 19 میلیارد ریال اعتبار به روابط عمومی های ادارات کل منابع طبیعی کشور درسال جاری خبر داد.
عابدینی اظهارداشت: این اعتبار برای اجرای طرح توانمندسازی تشکل های مردمی ومحلی کشور در قالب ارتباطات رسانه ای به روابط عمومی سازمان جنگل ها تخصیص داده شد که 11میلیارد ریال آن دراختیار روابط عمومی استان ها قرار گرفت .
وی ادامه داد: این اعتبار برای دومین سال بصورت ردیف جداگانه از اعتبارات دفتر ترویج وآموزش به روابط عمومی ها تخصیص داده شده و سال گذشته حدود 30میلیارد ریال اعتبار از این محل اختصاص یافت که تنها پنج میلیارد ریال آن جذب شد .
عابدینی بیان داشت: با استفاده از این اعتبار روابط عمومی ها موظف به تولید وپخش برنامه های آموزشی وترویجی برای شهروندان، روستاییان وبهره برداران عرصه های منابع طبیعی شده اند .
وی تصریح کرد: این اعتبار بسته به ارزیابی عملکرد روابط عمومی هر استان بین200 تا 400 میلیون ریال اختصاص یافته است .
عابدینی ادامه داد: روابط عمومی ها باید هرسه ماه یکبار گزارش عملکرد خود در زمینه تولید و پخش برنامه های آموزشی از سوی رسانه ها را به روابط عمومی سازمان جنگل های کشور ارائه دهند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه جذب این اعتبار در گرو عملکرد مناسب مدیران روابط عمومی استان هاست ، این مدیران تولید برنامه های کیفی را در دستور کارخود قرار دهند.
دراین نشست که با شرکت مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان های چهارمحال وبختیاری، مرکزی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، یزد، زنجان، گیلان، لرستان و کردستان برگزار شد، برنامه های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حوزه روابط عمومی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
8125/558/ 1539


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن