تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایتهای تکفیریها عظیم تر از جنایت های دشمنان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر کشور: جنایتهای تکفیریها عظیم تر از جنایت های دشمنان اسلام است قم - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: امروز جنایتی که از سوی تکفیریها انجام می شود بسیار عظیم تر از جنایت های دشمنان اسلام است و دردهای ما از سوی کسانی می باشد که نام اسلام را یدک می کشند.


به گزارش ایرنا، حسین ذوالفقاری روز پنجشنبه در دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان افغانستان درمجتمع یاوران مهدی(عج) قم بیان داشت: امروز درجهان اسلام گرفتار تفرقه افکنی افراد جاهل و وابسته و هم چنین گرفتار تهاجم فرهنگی عظیم دشمنان اسلام هستیم و در این بین شاهد توطئه های متنوع و عمیق صهیونیست ها نیز
می باشیم.
وی ابراز داشت: امروز در شرایطی هستیم که تفرقه اندازی افراد جاهل و وابسته به مزدوران، تهاجم فرهنگی، حاکمیت وابسته و قدرت طلب برخی کشورهای منطقه و لشکرکشی های قدرت های توسعه طلب از مهمترین مشکلات منطقه است.
وی اظهار داشت: در شرایط امروز فرقه گرایی موجود در منطقه از سوی رژیم صهیونیستی تغذیه می شود و در این بین قدرتهای استکباری ضمن اقدام به لشکر کشی به منطقه منافع خود را دنبال کرده و امنیت منطقه را تحت تاثیر قرار داده اند.
ذوالفقاری تاکید کرد: آن چه امروز باعث ایجاد مصیبتی بزرگ برای اسلام شده است همان قرائت های نادرست از دین از سوی جریانهای تکفیری است و این جریان ها به نام اسلام اقدامات وحشیانه انجام می دهند و چهره ای خشن از اسلام به دنیا ارائه می کنند.
وی ادامه داد: 12 هزار نفر از مردم منطقه به دلیل تکفیر آواره هستند و خرید و فروش زنان ،قتل و خشونت های جنسی حاصل اقدامات گروه های تکفیری با عنوان اسلام بوده است.
معاون وزیر کشور افزود: کشور همسایه افغانستان طی سه دهه گذشته گرفتار مشکلات بسیاری بوده است و امروز این کشور گرفتار بحث مهاجرت و مواد مخدر می باشد که امیدواریم با همت مردم و دولت افغانستان این مشکلات برطرف شود.
وی گفت: کشورهای غربی نباید به عنوان کمک، در امور داخلی افغانستان دخالت کنند و اجازه دهند مردم و دولت این کشور مسائل را برطرف کند.
وی افزود: 15 هزار فارغ التحصیل پناهنده،11 هزار دانشجو، 12 هزارطلبه علوم دینی و 350 هزار دانش آموز به تحصیل علم و دین در کشور ما اهتمام دارند و بیش از 400 هزار افغانی از فرصت شغلی در کشور استفاده می کنند.
ذوالفقاری گفت: حضور اتباع غیرمجاز در ایران یکی از مشکلات می باشد و از دولت افغانستان خواسته ایم از این مسائل جلوگیری کند و ما نمی خواهیم برخوردهایی شکل بگیرد.
دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان افغانستانی با حضور جمعی از نخبگان حوزوی و دانشگاهی این کشور برگزار شد و شرکت کنندگان مسائل پیش رو را در کمیسیون هایی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.ک/3
7408/ 550/


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن