تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکیل قلابی در قزوین دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وکیل قلابی در قزوین دستگیر شد قزوین - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری یک زن که با عنوان وکیل دادگستری اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.


به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی ناجا قزوین، سرهنگ "علی حسین حسینی نژاد" افزود: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قزوین از یک مورد کلاهبرداری توسط فردی که خود را وکیل دادگستری معرفی کرده بود، مطلع و بلافاصله موضوع را تحت بررسی قرار دادند.
وی ادامه داد: در بررسی ماموران مشخص شد متهم که دانشجوی رشته حقوق می باشد با حضور در محل دادسرای عمومی، خود را به عنوان وکیل دادگستری و دارای نفوذ در دیوان عالی کشور به افراد پرونده دار معرفی و با قول رفع مشکل قضایی و آزادی زندانی، از آنان تقاضای وجه و اقدام به کلاهبرداری می کند.
به گفته وی، متهم 22 ساله خانم پس از دستگیری به 440 میلیون ریال در دو فقره کلاهبرداری، تحت عنوان وکیل دادگستری در قزوین و آبیک اعتراف و روانه زندان شد.
رییس پلیس آگاهی قزوین از مردم خواست در صورت مشاهده جرایم این چنینی، پلیس را از طریق شماره تلفن 110 در جریان گذاشته و در پیشگیری از وقوع جرایم و افزایش امنیت در جامعه سهیم باشند.
در خبر دیگری که از سوی مرکز اطلاع رسانی ناجا قزوین ارسال شده است، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری سه سارق با 15 فقره سرقت توسط عوامل انتظامی کلانتری 14 مینودر، کلانتری 11 مدرس و نیروهای انتظامی شهرستان البرز و تحویل آنها به مقامات قضایی خبر داد.
627/ 614


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن