تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوبوس های گردشگری از 15آذر در تهران آغاز به کار می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اتوبوس های گردشگری از 15آذر در تهران آغاز به کار می کنند تهران- ایرنا- مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز به کار اتوبوس های گردشگری از 15آذر ماه خبرداد و گفت: هدف از این اقدام آشنایی بیشتر شهروندان با مکانهای تاریخی و تفریحی پایتخت است.


حسین زارع صفت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه گردشگری در شهرها نیازمند فراهم شدن زیرساختهای لازم در این صنعت است که شهرداری در مرحله نخست سه دستگاه اتوبوس را برای گردشگری شهری اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه ابتدا و انتهای مسیرهای گردشگری باید برای مسافران معرفی شود خاطر نشان کرد: گردشگران در تورهای یک روزه و نیم روزه مقصد و مدت زمان سفرشان را انتخاب خواهند کرد.
وی اظهارداشت: اقدام مهم شهرداری در این خصوص تسهیل در ترددها و هماهنگی برای تامین امکانات مورد نیاز مسافران است .
مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: این سازمان با هماهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری، شرکت واحدتهران و میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران طرح استفاده از اتوبوس های گردشگری در پایتخت را به صورت دایمی اجرایی می کند.
زارع صفت ایستگاههای گردشگری پایتخت را میدان امام خمینی (ره) و میدان تجریش عنوان کرد افزود: امیدواریم با اجرای کامل این پروژه بیش از 30دستگاه اتوبوس را برای گردشگری مجهز کنیم.
تهرام/7247/1348


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن