تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802517516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین: با افشای ماهیت پلید صهیونیست ها، مانع از تحقق ایده های شیطانی باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در بیانیه ای به مناسبت تصویب دولت یهود در کابینه صهیونیست ها کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین: با افشای ماهیت پلید صهیونیست ها، مانع از تحقق ایده های شیطانی باشیم تهران - ایرنا - کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین طی بیانیه ای به مناسبت تصویب دولت یهود در کابینه صهیونیست ها اعلام کرد: باید با روشنگری و افشای ماهیت پلید و ضد انسانی صهیونیست ها، مانع تحقق ایده های شیطانی آنها باشیم.


به گزارش ایرنا، در بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین آمده است: با شکست توطئه رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، مقاومت فلسطینی ابعاد وسیع تری یافت، به ویژه این که زمزمه های تسلیح کرانه باختری هم اکنون برای دولتمردان صهیونیست تبدیل به کابوس شده است.
بیانیه این کمیته افزوده است: تحرکات مذبوحانه این رژیم در قدس و هم اکنون تصویب «دولت یهودی» در کابینه صهیونیست ها حکایت از آن دارد که این رژیم تا قبل از تحقق ایده دو دولت که دست نیافتنی هم به نظر می رسد، امتیازهای اضافی از فلسطینی ها و دنیا بابت امتیازی که هنوز نداده ، طلب می کند.
این بیانه ادامه داده است: آنها بر آن هستند که با پیش دستی در تصاحب قدس و اخراج ساکنین فلسطینی، شناسایی دولت یهود و اخراج فلسطینی ها از اراضی اشغال شده 1948 که بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر هستند را به عنوان یک مانع در برابر دولتمردان سازشکار قرار دهند.
کمیته حمایت از فلسطین افزوده است: بدین ترتیب رژیم صهیونیستی می خواهد تا از روند رو به رشد شناسایی دولت مستقل فلسطین جلوگیری کند و از سوی دیگر، یک قدم به تحقق کامل دولت نژاد پرستانه یهود نزدیک شوند.
این بیانیه ادامه داده است: ضعف روز افزون صهیونیست ها در برابر حق طلبی فلسطینیان در اراضی اشغال شده چه در کرانه و چه در غزه و چه اراضی 48، منحنی سقوط اشغالگران را به گونه ای ترسیم می کند که یهودیان علیرغم وضوح نشانه های شکست، خود را در باتلاقی از نژادپرستی، وحشیگری و بی منطقی فرو می برند.
این بیانیه اضافه کرده است: هم اکنون از چهره صهیونیسم جز این در ذهن افکار عمومی دنیا شکل نگرفته است که حتی همراهان اولیه صهیونیسم هم به آن اذعان می کنند که دیگر دوره اشغال، تجاوز، کشتار و نژادپرستی به سر آمده و متوسلین به این حربه های پوسیده همچون داعش، هیچ مقبولیت و مشروعیتی نزد ملتها ندارند.
این بیانیه تاکید کرده است: کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن محکومیت این رفتار و اقدام نژادپرستانه صهیونیست ها در تصویب دولت یهود از ملت ها و آزادگان جهان و سازمان های بین المللی و مدافع حقوق بشر و عموم جامعه به ویژه مردم آگاه می خواهد تا با روشنگری و افشای ماهیت پلید و ضد انسانی صهیونیست ها، همچنان مانع از تحقق ایده های شیطانی در عصر آزادگی و بیداری ملت ها باشند.
سیام**9132**9012 /1449


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن