تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798924575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حمایت ایران اسلامی مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس معنا یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عالم برجسته فلسطینی: با حمایت ایران اسلامی مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس معنا یافته است تهران- ایرنا - عالم برجسته فلسطینی با بیان اینکه خشونت و خون ریزی تنها ابزار رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: با حمایت ایران اسلامی مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب و اشغالگر قدس معنا یافته است.


به گزارش ایرنا؛ "سید برکه" عالم برجسته فلسطینی و "ابو مجاهد" سخنگوی کمیته های مقاومت مردم فلسطین با حضور در برنامه سه شنبه شب گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما به بررسی آخرین وضعیت کرانه باختری و بیت المقدس پرداختند.
در ابتدا؛ "سید برکه" در پاسخ به این سوال که چرا بعد از پایان یافتن جنگ 51 روزه و شکست رژیم صهیونیستی باز این رژیم به دنبال زیاده خواهی و جنگ افروزی در سرزمین های اشغالی است، اظهار داشت: این رژیم رژیم نژادپرستی است و حالت طبیعی و اعتدال ندارد و می داند که نمی تواند بدون خشونت، زور و خونریزی ادامه حیاط دهد و گمان می کند که شاید بتواند اراده فلسطینی ها را شکسته و آن ها را به تسلیم وا دارد.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی گمان می کند این زور است که می تواند سرنوشت ساز باشد نه حق و حقیقت لذا طبیعت این رژیم این است که هیچ ارزشی برای طرف مقابل چه عرب و مسلمان و حتی آمریکایی هایی و اروپایی ها قائل نیست.
عالم برجسته فلسطینی تصریح کرد: بر این اساس خشونت و خون ریزی تنها ابزار رژیم صهیونسیستی که به آن ها احساس امنیت می دهد واگر بخواهد دست از خونریزی بردارد برای آینده خود اطمینان خاطر و امنیتی نمی بیند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم همه اهانت ها به ملت فلسطین شاهد سکوت برخی کشورهای عربی هستیم اظهار داشت: این حکومت ها از بدو تولد و تشکیل جزئی از طرح صهیونیست ها بودند.
سید برکه ادامه داد: تشکیل این ها به خاطر این بود بین مردم منطقه و رژیم صهیونیستی باشند لذا برای این حاکمان غیر قابل قبول است که بخواهند ماهیت و هویت و یا پیام و رسالت خود را اعلام کنند و این در حالی است که ماهیت ما اسلامی است و قرآن کریم نیز می فرماید "هرگز ناامید نشوید چرا که شما سربلندان جهان هستید. "
عالم برجسته فلسطینی تاکید کرد: متاسفانه عرب ها قبول کردند در سایه صهیونیست ها زندگی کنند و قبول کردند همیشه تابع آن ها باشند نه این که خود اراده ای داشته باشند و سکوت آن ها در آن چه که در فلسطین اتفاق می افتد در واقع هزینه ای است که آن ها برای باقی ماندن خود بر تاج و تخت شان می پردازند.
وی با بیان این که امروزه شهروندان عربی سوال می کنند که همه حکومت ها پادشاهی و سلطنتی است و در تمدن امروز دنیا هیچ جایگاهی ندارد و جایگاه آزادی و دموکراسی مشخص نیست اظهار داشت: عراق سوریه و مصر از لحاظ تاریخی پایتخت بزرگ و تمدن عربی هستند که در حال حاضر نظام استکبار تحت هر عنوانی اصرار به نابودی آن ها دارند؛چرا که این هدف راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که کشورهای حاشیه سرزمین های اشغالی نباید روی خوش ببینند.
سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین نیز در پاسخ به این سوال که شاهد هستیم رژیم اشغالگر قدس تدابیر امنیتی شدیدی را به ویژه در بیت المقدس دنبال می کند و چرا این اتفاق افتاده اظهار داشت: این دشمن صهیونیستی اصرار دارد که این جنایت ها را در حق قدس و مسجد الاقصی داشته باشد و تلاش می کند موقعیت موجود دراین شهر مقدس را تغییر دهد و می خواهد بزرگ ترین مجتمع ها و شهرک ها را در نزدیکی بیت المقدس و مسجد الاقصی بنا کند لذا در تلاش است که معادلات را کلاً بر هم بریزد.
"ابو مجاهد" با بیان این که صهیونیست ها خواهان سیطره بر مسجدالاقصی هستند تصریح کرد: این در حالی است ماجوش و خروش فلسطینی ها را می بینیم و از سوی دیگر شاهد سکوت ننگین حاکمان عربی هستیم.
وی اظهار داشت: مقاومت فلسطینی بهترین پاسخ برای این دشمن خونریز بود که نشان داد آن ها نباید وارد مقدسات ما شوند ؛چرا این مقدسات از خطوط قرمز ماست و مسئولیت هر تجاوزی با خود آن ها خواهد بود و هر جنگ دینی که آن ها بخواهند راه بیندازند نتیجه اش به نفع اهل حق است.
ابو مجاهد در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که شاهد هستیم رژیم صهیونیستی برای درب های ورودی مسجد الاقصی درب های الکترونیکی نصب کردند و تدابیر امنیتی را شدت بخشیدند و دلیل این موضوع چه چیزی است اظهار داشت: آن ها نمی خواهند که مسلمانان وارد این مسجد شوند و نماز بخوانند، آن ها نمی خواهند که تمدن واقعی اسلامی و تمدن عربی فلسطینی و مسلمانان در این مسجد نمایان شود.
وی ادامه داد: آن ها تنها درب ها را نبستند بلکه حتی خود بومی های خود شهر قدس را از ورود به این مسجد منع کردند، آن ها به دنبال این هستند که اهل حق و حقیقت را باز دارند اما نمی توانند چرا که ما صاحبان این سرزمین هستیم، مسلمانان عربی و مسلمانان غیر عرب می دانند که مقدسات اسلامی خط قرمز است و قطعاً رژیم صهیونیستی به خاطر دارد که هزاران و ده ها هزار از فرزندان همین شهر مقدس از همین ایست های بازرسی آمدند و صهیونیست ها را به چالش کشیدند.
شبد**1488 ** 3404


21/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن