تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799096726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل پس از 66 سال هنوز با تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها، از حل بحران فلسطین عاجز است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دهقانی در سازمان ملل؛
سازمان ملل پس از 66 سال هنوز با تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها، از حل بحران فلسطین عاجز است
سفير و سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت: مساله فلسطين به علت تداوم سياست‌هی غيرقانونی و عملكرد‌ رژيم اشغالگر، وضعيت بدتری نيز پيدا كرده است.


به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "حسین دهقاني" امروز به مناسبت سوم آذر ماه روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین به نمایندگی از جنبش عدم تعهد سخنرانی کرد.


وی در سخنانش گفت: مساله فلسطين اكنون بيش از 66 سال است كه در دستور كار سازمان ملل بوده و هنوز مردم فلسطين كمترین اميدی برای تحقق اهداف و تعيين سرنوشت خود نداشته و علي‌رغم مشاركت مردم فلسطين در تلاشهای صلح كه توام با حسن نيت بوده است، مساله فلسطين به علت تداوم سياست‌هی غيرقانونی و عملكرد‌ رژيم اشغالگر، وضعيت بدتری نيز پيدا كرده است.

 سفیر و سرپرست دائم ایران در سازمان ملل تصریح کرد: رژيم صهيونيستی با استفاده از پيشرفته‌ترين سلاح‌ها و در جنگی نابرابر در تابستان گذشته و در ماه مبارك رمضان به غزه حمله كرد كه بر اثر اين حملات ددمنشانه بيش از 1500 نفر شامل زنان و كودكان كشته و بيش از 11 هزار نفر مجروح شدند و جنبش عدم تعهد تهاجم نظامی رژيم صهیونیستی عليه مردم فلسطين را در سرتاسر سرزمينهای اشغالی و همچنین حملات مرگبار عليه مردم غزه در تیر و مرداد ماه گذشته را مجددا محكوم می‌كند .

دهقانی اظهار داشت: تصمیم اخير این رژيم اشغالگر مبنی بر ساخت هزاران واحد مسكونی در سرزمينهای اشغالی با بی اعتنایی کامل به درخواست توقف فعاليتهای ساخت و ساز در سرزمينهای اشغالی صورت می‌گیرد و جنبش عدم تعهد در اين رابطه خواستار اقدام عاجل جامعه بين‌المللی بويژه شورای امنيت براي اجبار رژيم صهیونیستی به توقف كامل فعاليتهای غيرقانوني در سرزمينهاي اشغالي شامل قدس شرقي و همچنين مجبور كردن اين رژیم به انجام تعهداتش در قبال تعهدات بين‌المللی شامل كنوانسيون چهارم ژنو است.

وی گفت: جنبش عدم تعهد نگرانی عميق خود را نسبت به اعمال غيرقانونی این رژيم  که با هدف تغيير تركيب جمعيتی، وضعيت حقوقی و جغرافيايی سرزمينهای اشغالي فلسطين به منظور الحاق و غصب مساحت بيشتري از اراضی فلسطينی صورت می‌گیرد،  ابراز داشته و همچنين اقدامات تحريك آميز افراطی‌های صهیونیست در خصوص اماكن مذهبي، بويژه مسجدالاقصي را در روزها و هفته‌های اخير كه موجب وخيم‌تر شدن اوضاع شده است را محكوم می‌كند. اين امر نشان می‌دهد كه شعارهای صلح طلبی رژیم صهیونیستی ادعائی بیش نیست.

سفیر کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ايران به عنوان رئيس جنبش عدم تعهد، در 13 مرداد ماه سالجاری نشست كميته جنبش عدم تعهد در خصوص فلسطين را در تهران برگزار كرد كه علاوه بر اعضای كميته شمار قابل توجهی از نمایندگان ساير كشورها در آن شركت كردند. در بيانيه نهائی اين كميته، جنبش عدم تعهد خواستار آن شد كه جامعه بين‌الملل و دادگاه جنايي بين‌المللی در خصوص جنايات اسرائيل تحقيق نمايد. در اين رابطه جنبش عدم تعهد از تاسيس يك كميسيون تحقيق بين‌المللی مستقل كه متعاقب قطعنامه شماره S-21/1 شورای حقوق بشر سازمان ملل تشكيل شد، حمايت می‌كند.
 

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن