تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج برای دوستان انقلاب امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سردار حسینی: بسیج برای دوستان انقلاب امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین ( ع) ایلام گفت: نهاد مقدس و انقلابی بسیج همواره برای دوستان انقلاب امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "سید صادق حسینی" روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان استان ایلام اظهار کرد: بسیج پرچمدار تمدن اسلامی ، باغ بدون حصار انقلاب ، پایه محکم و مصور الهی و حافظ انقلاب در همه عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، دینی و ... است.
وی مولای متقیان (ع) را نخستین بسیجی جهان و الگوی ایثار ، شجاعت و دفاع از ارزش های الهی معرفی کرد که برای دفاع و پاسداشت فرامین الهی از همه هستی خود گذشت کرد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: امروز پرچم مقدس بسیج به همت جوانان و مردم ولایت مدار ایران اسلامی در همه جهان اسلام برافراشته شده و هدف بسیج دفاع از اسلام و آرمان های الهی آن در همه نقاط جهان است.
حسینی افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیج از همان ابتدای شکل گیری برای جوانان شورآفرین ، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین بوده است و اکنون نیز با گذشت 35 سال از تشکیل بسیج این نهاد مردمی دارای تشکیلات ، سازمان و برنامه ریزی با اهداف و افق روشن است.
وی استفاده از پتانسل بسیج در عرصه های مختلفی چون محرومیت زدایی ، اقتصاد مقاومتی ، بهداشت و درمان ، مقابله با جنگ نرم ، فضای مجازی ، پژوهش های علمی ، .... را باعث پویایی و نشاط در جامعه دانست.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یاداور شد: افزون بر 276 هزار نفر از جمعیت 560 هزار نفری استان ایلام را جامعه بسیجیان تشکیل داده اند.
سردار حسینی اضافه کرد: هم اکنون بسیج دارای حلقه های فرهنگی و اعتقادی متعددی است و بیش از شش هزار حلقه صالحین در استان ایلام تشکیل شده و هدف ما افزایش و تقویت این حلقه ها به بیش از هفت هزار حلقه است.
وی گفت: 31 گردان در استان ایلام دارای تجهیزات مستقر است که شامل 21 گردان بیت المقدس ، هشت گردان امام حسین ( ع) و دو گردان نیز کوثر و امیر المومنین (ع) است.
حسینی اجرای 600 طرح اقتصاد مقاومتی ، بیش از 100 طرح محرومیت زدایی و اعزام بیش از 120 تیم پزشکی به نقاط مختلف استان را از دیگر خدمات بسیج استان ایلام عنوان کرد.
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین ( ع) ایلام در پایان گفت: بسیج برگرفته از همه اقشار و گروه هاست و مسوولان و سیاست گذاران بایستی از ایده ، توان و ظرفیت این نیروی بزرگ برای پیشبرد برنامه ها کمک بگیرند و بسیجیان نیز همچون گذشته باید با ارائه راهکارها و انتقادهای سازنده همراه و یاور مسوولان باشند.
این اجتماع باشکوه با حضور مسوولان استان و خیل عظیمی از بسیجیان استان در مصلای شهر ایلام به مناسبت سی و پنجمین سالروز تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد.
اهداء پرچم مزین به نام مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین "ع" به جوانترین فرمانده پایگاه از سوی جمعی از خانواده های شهدا و مرثیه سرایی در سوگ سالار شهیدان از دیگر برنامه های اجتماع بزرگ بسیجیان استان بود. ک/2
7172/540


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن