تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804397330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه خراسان شمالی: از مطالبات بسیجیان دستیابی به دانش هسته ای است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه خراسان شمالی: از مطالبات بسیجیان دستیابی به دانش هسته ای است بجنورد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: یکی از مطالبات بسیجیان دستیابی به دانش نوین انرژی صلح آمیز هسته ای می باشد زیرا معتقدیم دستیابی به آن حق مسلم ملت ایران است.


به گزارش ایرنا، سردار"حسینعلی یوسفعلیزاده" روز چهارشنبه در آیین گرامی داشت پنجم آذر روز بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان شهرستان بجنورد، خطاب به مذاکره کنندگان گفت: شما که امروز اجازه پیدا کرده اید از طریق دیپلماسی به این مساله رسیدگی کنید هوشیار باشید که ملت ایران ظلم را نخواهند پذیرفت.
وی خطاب به دشمنان نظام نیز گفت: به طور قطع ملت ایران حق مسلم خود را در دستیابی به دانش نوین انرژی صلح آمیز هسته ای به منظور تحقق اهداف انقلاب محقق خواهد کرد.
وی به تهاجم فرهنگی دشمن نیز اشاره کرد و افزود: ما معتقدیم فرهنگ پایه و اساس نظام است و با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب قاطعانه از دین و ارزش های اسلامی دفاع خواهیم کرد.
سردار یوسفعلیزاده به اهمیت اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم های دشمنان هم اشاره کرد و گفت: امروز مقابله با مهاجمان اقتصادی دل مشغولی بسیجیان به شمار می رود و نگران هستند که برخی ها برای نان تن به ذلت دهند.
وی افزود: ما به این دسته از افراد هشدار می دهیم که بسیجی اهل سازش نیست و برای نان و مایحتاج زندگی زیر بار ذلت نخواهد رفت زیرا سال ها ست توسط دشمنان تحریم هستیم ولی سربلندیم.
وی گفت: ما معتقدیم باید در جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی و اطلاعاتی در برابر دشمنان بجنگیم و کوتاه نیاییم.
وی افزود: سرمایه گذاری در تولید داخلی و استفاده از کالای تولید داخلی توسط خانواده یکی از راه های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: کسانی که به دنبال حل مشکلات نظام هستند از ظرفیت بسیج غافل نشوند زیرا این نهاد می تواند همانند گذشته در حل مشکلات کارآمد و اثرگذار باشد.
رییس کل دادگستری خراسان شمالی نیز با تجلیل از بسیجیان که برای دفاع از کشور جانفشانی می کنند، گفت: سرآمد ایستادگی در برابر توطئه دشمنان که تمامی ندارد، بسیجیان هستند.
حجت السلام " نورالله قدرتی" افزود: تاکنون این قشر به وظیفه خود با حراست از انقلاب، پشتیبانی از ولایت فقیه، مقابله با تهدیدهای گوناگون دشمنان، حضور پررنگ در صحنه های سیاسی و انتخابات، راه انقلاب را تضمین کرده است.
وی گفت: این نهاد مردمی عقد اخوت با هیچ گروهی یا جناحی نبسته و تاکنون هم برای دفاع از نظام و ارزش های اسلامی در جامعه کارآمدی خود را نشان داده است.
وی افزود: بسیج یک زاویه دارد و آن هم زاویه ولایت است، شاید در انتخاب و تصمیم گیری اشتباهی داشته باشد ولی وقتی که متوجه اشتباه خود می شود با سربلندی فریاد می زند.
وی گفت: کسانی در جریان فتنه حضور و نقش دارند نمی توانند عضو این نهاد شوند.
وی با اشاره به این که بدخواهان نظام برای متوقف کردن بسیج تلاش فراوان دارند، افزود: این نهاد را نمی توان متوقف، منحرف و گل آلود کرد زیرا یک واقعیت و حقیقت انکارناپذیر است که کارآمدی آن را در درون کشور و حتی خارج از کشور لمس می کنیم.
وی افزود: اگر می خواهیم نظام با کمترین هزینه به راه خود ادامه دهد باید در جامعه فرهنگ بسیجی بیش از گذشته توجه شود.
وی به بهره گیری از ظرفیت بسیج در جامعه از سوی مسوولان بیش از گذشته تاکید کرد و گفت: باید از کارآمدی و اثر گذاری این نهاد در حوزه تهاجم فرهنگی دشمن بویژه مقابله با آسیب های اجتماعی استفاده کرد.
به مناسبت پنجم آذر روز بسیج مستضعفین همزمان با اجتماع بسیجیان در بجنورد، مرکز خراسان شمالی در 17 نقطه شهری دیگر این استان با حضور 60 هزار بسیجی فعال برگزار شد.
در خراسان شمالی طبق سرشماری سال 90، 867 هزار نفر جمعیت وجود دارد که 330 هزار نفر از این جمعیت عضو بسیج هستند. ک/2
623/330


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن