تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده سپاه: در مذاکرات هسته ای باید با الهام از فرهنگ بسیج مقابل دشمن ایستاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین فرمانده سپاه: در مذاکرات هسته ای باید با الهام از فرهنگ بسیج مقابل دشمن ایستاد قم - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مذاکرات هسته ای باید با الهام از فرهنگ بسیج مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستاد.


به گزارش ایرنا سردار "حسین سلامی" در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در این 36 سال بعد از پیروزی انقلاب، دشمن هر چه قدرت و اندیشه داشته به صحنه آورده افزود: امروز شاهد رویش جوانه های امید و پیشرفت در داخل کشور و نظام ‏اسلامی و نیز احیای مسلمانان و بیداری اسلامی و به عبارتی تنگ شدن فضای تنفس ‏مستکبران هستیم.
وی با بیان اینکه احیای تفکر اسلامی در میان مسلمانان موجب شده جایی برای ‏اندیشه های استکباری غرب باقی نماند خاطرنشان کرد: از این پس هر چه دشمنی کنند جز تضعیف خودشان نتیجه ای نخواهند ‏گرفت و امروز دشمن ناتوان از تحمیل اراده خود بر انقلاب است.
سردار سلامی با بیان اینکه دیگر، اراده آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی بر تغییر سرنوشت مسلمانان حاکم نیست گفت: آمریکایی ها محور همه تحولات در جهان اسلام بود اما امروز به برکت تفکر امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران و الهام از رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم های مبارزه علیه دشمنان اسلام و سیادت مسلمانان در نقاط مختلف جهان اسلام برافراشته شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا به حاشیه رانده شده است افزود: آمریکایی ها که در عراق نیروی نظامی را گسترش داده بودند، امروز سیاست و امنیت آن، همه در دست پیروان انقلاب اسلامی است و آمریکایی ها قادر به مدیریت آن نیستند.
سلامی خاطرنشان کرد: در سوریه نیز آمریکا می خواست با سقوط نظام این کشور حلقه مقاومت اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی فرو بپاشد و همه قدرت های منطقه، آمریکا و رژیم صهیونستی در این مساله بسیج شدند، اما موفق نشدند و امروز بعد از پنج سال، چیزی جز اقتدار حکومت سوریه نمی بینیم.‏
وی گفت: آمریکا و همدستانش مجبور شده اند علیه گروه هایی مانند "داعش" که ‏خودشان به وجود آورده، وارد ‏شوند و این امر نشان می دهد که ‏آمریکایی ها فاقد عقل و تفکر راهبردی بوده و قادر به حفظ متحدان خودشان تا انتهای مسیر نیستند.
سردارسلامی در بخش دیگر سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی نیازمند داشتن سپاه عظیم است تا در هر واقعه ای، بحرانی و جنگی در برابر هر قدرتی و هر توطئه ای بتواند با مشارکت مردم،اراده های دشمن را درهم بشکند و توطئه های آنان را خنثی و وابستگی مسلمانان و تسلط دشمن به سرنوشت مسلمانان را دفع کند و بسیج مستضعفان، آن فرمول در مقابل تمام ابعاد توطئه ها بود که به سرعت توانست به شجره طیبه و به باور، ایمان و اعتقاد مردم تبدیل شود.
وی بسیج را یک الگوی بی سابقه و بی نظیر در جهان اسلام برشمرد و گفت: امروز تفکر بسیجی در جامعه ما رواج یافته است و این تفکر با رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی توانست سدی شکست ناپذیر و نفوذناپذیر در مقابل همه توطئه های جهانی در هر مقیاسی که باشد، ایجاد کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج نشان داد ‏هر قدرتی غیر از نیروی الهی، فاقد اصالت، اعتبار و بزرگی است گفت: بسیجیان در مکتب وحی تعلیم یافته اند و تفکر بسیجی اندیشه تکیه نکردن و متمایل نشدن به ستمگران برای حل مسائل و مشکلات ‏مسلمانان است.‏
وی با بیان اینکه بسیج می داند که اگر بخواهد به ظالمان تکیه کند مورد نصرت الهی قرار نمی گیرد افزود: بسیجیان می دانند بر اساس فرمایش ‏امیرالمومنان(ع) هر جامعه ای لباس جهاد نپوشد خداوند لباس ذلت بر تن آنها می کند و ‏بسیج الگوی تواضع و فروتنی در مقابل مومنان و نیز عزت، استکبارستیزی و سربلندی ‏مقابل کافران است.‏
سلامی گفت: بسیجیان با همین روحیه و اعتقاد به جنگ دشمنان می روند و هر جا که دشمن باشد اولین کسانی هستند که برای حفظ آبرو و شرافت مسلمانان و دفاع از اسلام جان خود را نثار می کنند تا حقانیت دین را در اداره جامعه اثبات کنند.
وی با بیان اینکه شکوه کار بسیجیان، رشد، اعتلا و قدرت یابی انقلاب اسلامی بود که مرزهای جغرافیایی ایران را پشت سرگذاشت، خاطرنشان کرد: امروز بسیج جهان اسلام، در هزاران کیلومتر آن سوی مرز با دشمنان خدا درگیر است.
7406/538/553


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن