تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آن چیزی که از صندوق رای در می آید باید رای و دیدگاه مردم باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آن چیزی که از صندوق رای در می آید باید رای و دیدگاه مردم باشد هفته نامه صبح زاهدان در جدیدترین شمارخو در گفت و گو با مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات مجلس آینده به نقل از وی نوشت: آن چیزی که از صندوق رای در می آید باید رای و دیدگاه مردم باشد.


در ادامه گفت و گو هفته نامه صبح زاهدان با علی اصغر کشاورز مقدم آمده است:
38 سال دارد و متولد نیشابور و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق و دانشجوی ارشد حقوق تجارت بین الملل است.
وی از سال 1374 وارد استان سیستان و بلوچستان شد، خدمت مقدس سربازی را در سیستان و بلوچستان گذراند و در سال 1380 در استان ازدواج کرد.
وی در سیستان و بلوچستان سابقه فعالیت در اداراتی از جمله سازمان تـبـلـیغات اسلامی، حراست استانداری و فرمانداری نیکشهر، همکاری با خانه جوان استان و همکاری با کمیته اوقات فراغت استان را دارد.
در همان دوران که شورای جوانان استان تبدیل به مرکز ملی جوانان شد وی جزو هفده نفر اعضای اصلی بود که اساسنامه سازمان ملی جوانان کشور را تنظیم کردند و تا زمانی که به سازمان ملی جوانان تبدیل شد در این مجموعه حضور فعال داشت.
رییس دبیرخانه کارگروه بانوان جوان استان در سال 84 و فعالیت در دبیرخانه شورای حل اختلاف شهری و روستایی در حوزه اجتماعی نیز از دیگر سوابق ایشان است.
گفت و گوی صبح زاهدان با مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان را می خوانید.
فعالیت پررنگ سیاسی شما در استان با دبیری استانی حزب اعتماد ملی شروع شد، ظاهرا به فعالیت های حزبی علاقه خاصی دارید.
بنده از همان ابتدا علاقه ی خاصی به همکاری با ان.جی.اوهای اجتماعی داشتم ، در مقطعی از زمان با خانه جوان همکاری داشته و جزو اولین فعالان این خانه محسوب می شوم.
همچنین عضو هیئت مدیره خانه تشکل های استان نیز بوده و با خانه تشکل های کشور نیز مرتبط بودیم، از سال 1370 به بعد فعالیت حزبی خود را با همکاری در حزب همبستگی به دبیر کلی آقای دکتر راه چمنی آغاز و پس از آن با تأسیس حزب مردم سالاری در کشور بعنوان مؤسس و عضو شورای مرکزی این حزب فعالیت نمودم. همچنین در آن مقطع با مجموعه روحانیون مبارز نیز ارتباط داشته و پس از آن با راه اندازی و تأسیس حزب اعتماد ملی با توجه به گستره ی حضور مؤثر و همفکر بودن وارد مجموعه شدم و بعنوان دبیر استانی در خدمت هم استانی های عزیزمان بودم و پس از آن در انتخابات شورای مرکزی رای آورده و بعنوان عضو شورای اعتماد ملی کشور مشغول به فعالیت شدم.
پس از انتخابات سال 88 از استان فاصله گرفتید. در این سال ها درکجا و به چه کاری مشغول بودید؟
از سال 1388 که از استان رفتم بعنوان کارمند تایپ و تکثیر و بایگانی در فرمانداری نیشابور مشغول فعالیت شدم و با توجه به اینکه از توان اجرایی که داشتم استفاده نمی شد تقاضای دور کاری و بعد مرخصی بدون حقوق نموده و مشغول فعالیت اقتصادی در تهران شدم تا سال 1393 که به استان بازگشتم.
در حال حاضر احزاب فعال در استان چه تعدادی هستند و آیا تمام این احزاب نمایندگی احزاب کل کشور می باشند و یا اینکه ما حزب مستقلی در استان داریم؟
در استان نمایندگی17 حزب را داریم که متأسفانه 13 نمایندگی از احزاب بیشتر فعالیت ندارند، در استان حزب مستقل نداریم و تمامی احزاب نمایندگی احزاب کشورند. متقاضی و درخواست هایی مبنی بر احزاب مستقل و علاقه مند به فعالیت در این عرصه را در استان شاهدیم ولی متأسفانه تا کنون تمامی احزاب نمایندگی احزاب کشورند و فعالیت حزب مستقلی را در استان شاهد نیستیم .
یکی از وظایف مدیر کل سیاسی استانداری رسیدگی و نظارت بر فعالیت این احزاب می باشد، باتوجه به اینکه فعالیت حزبی را در رزومه کاریتان شاهدیم این نظارت چگونه انجام گرفته و نقش مثبتی که این احزاب در فرایندهای سیاسی و اجتماعی استان ایفا می کنند چیست؟
متأسفانه با قاطعیت باید بیان داشت که تاکنون هیچ گونه سند و شناسنامه ای مبتنی بر نوع نگاه مثبت حزبی در اداره کل سیاسی استانداری موجود نمی باشد! اولین گام اساسی و مهمی که در رابطه با رسیدگی به این احزاب در دولت یازدهم برداشته شد شناسایی رسمی احزاب و فرایند فعالیتشان و افراد مرتبط با این فعالیت ها در استان و شهرستان ها و رصد کردن کارشان بود.
در حال حاضر با تمامی احزاب، گروهها و سلایق مختلف تعامل داریم و در این زمینه آستانه ی تحمل دولت بالاست، با همین رویکرد ازحضور احزاب برای فعالیت قانون مندشان استقبال می کنیم.
تنها راه برون رفت دولت پرداختن به نهادهای مدنی و صنفی می باشد تا بتوانیم یک پارلمان و دولت قدرتمندی را شاهد باشیم.
متأسفانه نگاهی که در دولت گذشته بر جامعه حاکم بوده نگاه مخالف این جریان بوده و همین بس که بگوییم دولت و مسئولین هیچ راهی ندارند مگر اینکه با پرداختن به این نهادها، می توانند قدرتمند تر عمل نمایند چرا که با فاصله گرفتن از جریانات مدنی و اجتماعی به مرور زمان شاهد عوارض و آسیب هایی در مقاطع مختلف خواهیم بود. احزاب نقش مؤثری بر بدنه ی دولت و کشور دارند و دولت یازدهم در مقاطع مختلف سعی در رسیدگی به مشکلات این احزاب را چه در زمینه های مالی و چه در زمینه های محتوایی در دستور کار دارد.
باید فضای سیاسی باز شده تا احزب اظهار وجود نمایند ،مهمترین کار اصلی در دولت یازدهم شناسنامه دار کردن این احزاب در سطح استان و شهرستانها و همراهی با نگاه توسعه ای احزاب در استان و کمک به نشستها و برنامه های احزاب در راه تعالی استان و افزایش تعدد نگاهها و بالا رفتن سطح آگاهی مردم می باشد.
بررسی رسیدگی به مشکلات و بحران های واحدهای صنفی و کارگری از وظایف اداره کل سیاسی محسوب می شود، چقدر در این زمینه ورود کرده اید، در مجموع زمینه فعالیت ان.جی.او ها در استان چقدر فراهم است و چه تسهیلاتی برای آنها پیش بینی شده است؟
در حوزه ی سیاسی وظیفه ای این حوزه رسیدگی به بحران های کارگری می باشد، خود این مجموعه زیر مجموعه شورای تأمین استان بوده و غریب بر 20 تا 25 سازمان و مجموعه را در دل خود جای داده ودر جایی که احساس شود یک قضیه منجر به بحران صنفی و کارگری قرار است اتفاق افتد اداره کل سیاسی ورود کرده و از مجموعه های زیربط دعوت نموده تا با ارائه راهکار از بوجود آمدن آن بحران جلوگیری نمایند.
در بحث تشکل های غیردولتی اول این را بگویم که این حوزه مرتبط با ما نیست، ولی متأسفانه در دولت قبل بسیار ضعیف عمل شد.
در دولت آقای خاتمی در کل استان حدود 200ان.جی.او فعال فعالیت داشتند که در دولت آقای احمدی نژاد به 5 ان.جی.او فعال در سطح استان رسید و این نشان دهنده رشد به عقب ان.جی.او ها می باشد که دولت یازدهم باید این مسیربازگشت به عقب را جبران نماید.
انتصاب فرمانداران زن با چه رویکردی صورت گرفت و تا کنون چه بازخوردهایی داشته است، ارزیابی تان از عملکردشان چه بوده است؟
با روی کار آمدن هر دولت جدیدی، به اقتضای نگاه و بینش آن دولت تغییراتی ایجاد خواهد شد، یکی از مسائلی که در جامعه ما مغفول مانده این است که پنجاه درصد از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند.
ظرفیت های زنان تحصیل کرده و توانمند در جامعه نادیده گرفته شده و این یعنی بی توجهی به پنجاه درصد توان جامعه که زنان تشکیل دهنده ی آن می باشند.
آقای استاندار نیز با همین رویکرد و نگاه این تصمیم را گرفته و به نوعی ریسک کردند چرا که در جامعه ای این کار را انجام دادند که هنوز ملاک های قومی و قبیله ای مطرح است و انتخاب زنان بعنوان فرماندار در چنین محیطی هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت.
با تمام این مباحث علی اوسط هاشمی پیش قدم در پاسخگویی به یک مطالبه ی فراگیر در جامعه ایران شد و به نظر من سهم شان را در این مطلب با تعیین فرمانداران زن پاسخ دادند و امیدواریم تمام مدیران دستگاه های اجرایی نیز با جدیت و همت لازم توجه به حوزه ی زنان را در دستور کار قرار داده و به این مقوله مهم اهمیت دهند.
در رابطه با ارزیابی فعالیت فرمانداران زن قصر قند و هامون باید گفت این فرمانداران به شهرستانهایی مأمور شدند که عموماً جدید التأسیس بوده و با حداقل امکانات روبرو بودند و به طور عامیانه هیچ چیز آماده نبود.
طبیعتاً برای شکل گیری شهرستان فرماندار باید فرصت ها و هزینه ها را به جان و دل بخرد و تاکنون محصول حضور این 2 خانم در این حوزه محصول مثبتی بوده و امیدوارم در فرصت های آتی به حدی برسیم که پاسخگوی 50 درصد جامعه زنان در کشور باشیم.
حلقه اصلی مشاوران استاندار چه کسانی هستند؟
این که آیا اصلاً این حلقه وجود دارد یا خیر را باید از خود آقای استاندار بپرسید ولی در رابطه با این سوال باید گفت آقای علی اوسط هاشمی متناسب با هر حوزه افراد و کارشناس های مرتبط با آن حوزه را به مشورت گرفته و نظرها اعمال می گردد و تمام تصمیمات بصورت جمعی انجام می شود.
بعضا شایعاتی در رابطه با تعویض استاندار مطرح می شود، چقدر صحت دارد؟
بنده به شخصه در این رابطه چیزی نشنیده ام و تنها باید بگویم این شایعات در تمام دولتها بوده و هست، در دولت های قبل نیز هر روز شاهد چنین شایعاتی بودیم.
به نظر بنده بیش از انکه دنبال تغییر شکلی باشیم باید دنبال جهش محتوایی باشیم و امیدوارم با دید و نگاه بلندی که آقای استاندار به استان دارند بتوانند گامهای بلندی را در مسیر توسعه استان برداشته و به منصه ظهور برسانند چرا که در این استان شاهد حضور اقشار وقومیت های متعددی هستیم و تنها با همکاری تمام مسئولین و مردم می توانیم استان را به جایگاه اصلی اش برسانیم.
در انتخابات مجلس آینده چه مواردی حائز اهمیت است؟ انتخابات را چگونه ارزیابی می کنید و برای نظارت حسن اجرا و سلامت انتخابات چه برنامه هایی را در دستور کار دارید؟
هر دولتی علاقه مند است که یک همگرایی در درون قوای حاکمیت را شاهد بوده و افرادی وارد مجلس شوند که همگرا و هم نظر با دولت باشند و توانسته اهدافشان را بصورت عینی تحقق دهند و اگر این ناهمگرایی وجود داشته باشد عوارض آن به راحتی قابل لمس و مشاهده خواهد بود.
دولت می بایست در تراز خدمتی نظر مردم را متناسب با نگاه و نظر خود تغییر دهد و اینها میسر نمی شد مگر با عملکرد مثبت تیم استانی دولت برای مردم.
در دولت خاتمی نگاه دولت تفکر اصلاحات بود و بحث های توسعه سیاسی، اما در دولت آقای روحانی توسعه اقتصادی و اعتدال از اهداف اصلی دولت است و دولت موظف است همراه با نگاه اقتصادی نگاه سیاسی و به خصوص سیاست داخلی را هم توسعه دهد.
به نظر بنده دولت در توسعه سیاست خارجی تقریباً موفق عمل کرده و تمامی افراد شاهدند که تیم مذاکرات سیاست خارجی خوب عمل کرده اند ولی در سیاست داخلی هنوز به راندمان واقعی نرسیده ایم و کار زیادی باید انجام گیرد.
در رابطه با نظارت بر انتخابات ما از الان داریم در این رابطه کار می کنیم و زیرساخت های مورد نیاز را بررسی و تأمین نموده ، این اداره بعنوان مجری از رای مردم کاملاً پاسداری نموده و تمام حرف از گذشته تاکنون این بوده که رای مردم فصل الخطاب باشد و تلاش باید این باشد که آن چیزی که از صندوق های رای در می آید رای و دیدگاه مردم باشدخود ما همیشه نقد کننده ی خلاف این طرز نگاه بوده ایم و باید میزان رای ملت باشد.
با توجه به اینکه در استان های دیگر نیز فعالیت داشته اید، وجه تمایز سیستان و بلوچستان با دیگر مناطق کشور از حیث سیاسی- اجتماعی چیست؟
در رابطه با این سوال 2 مطلب است. یک نگاه، نگاه شخصی که اگر بخواهم بگویم طبیعت خوب امکانات خوب و... باید بروید دیگر استان ها، ولی اگر مردم خوب و مهمان نواز می خواهید سیستان و بلوچستان را انتخاب کنید و این نگاه شخصی من به استان سیستان و بلوچستان است.
اما در بعد سیاسی و اجتماعی، استانی را شاهدیم که هنوز نگاه قومی عشیره ای و سنتی غلبه دارد، در یک بخش این نگاه تبدیل شده به نگاه روز دنیا و نگاه توسعه مدنی استان قوام بیشتری دارد و در بخشی هنوز نگاه قومی سنتی ،حاکم است و این کار را برای دولت سخت تر می کند.
در حوزه اجتماعی در سیستان و بلوچستان نگاه باید یک نگاه کاملاً فرا قومی و فرا جناحی باشد بدون تبعیض قوم و گروه خاصی نگاه باید یک نگاه بالانس شده و پایداری باشد و تلاش باید بر این باشد که از این نگاه فاصله نگیریم.
محصول نگاه قومی و قبیله ای، عدم حضور نخبگان و فرزندان شایسته ی استان در سطح ملی تاکنون بوده است .
با توجه به اینکه بیش از یکسال از دولت یازدهم می گذرد فضای کشور نسبت به قبل از 24 خرداد 92 چه تغییراتی داشته و دولت چه تحولاتی را رقم زده است؟
در دولت یازدهم بیشترین شعاری را که شاهد بودیم حول اعتدال، عقلانیت، توسعه اقتصادی، حقوق شهروندی و سیاست خارجی و مباحثی از این دست بوده است.
یکی از مباحث اصلی فقر اقتصادی و بحران های اقتصادی در کشور است به گونه ای که ما همه روزه شاهد آنالیز سطحی قیمت ها بوده ایم.
اولین نگاه دولت در بعد سیاست بود و بالاخص سیاست خارجی و تغییر در سیاست خارجی و گرفتن حقوق ایران و همه تقریباً شاهد موفقیت تیم سیاست خارجی دولت بوده ایم.
همانطور که اشاره کردم نسبت به نیازهای داخلی هنوز نیاز به ویرایش های لازم را داریم تا دولت بتواند بصورت یکدست نگاهش را در سطح جامعه و در سطح داخلی تأمین کند.
در حوزه اقتصادی برای همه قابل لمس است که رکود و تورم تقریباً متوقف شده و دولت تورم را دارد به صفر می رساند و در نقطه سر به سر قرار می گیرد و به بعد از آن به سمت مثبت حرکت کرده تا قابل لمس برای مردم و عوام جامعه باشد.
در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در دولت یازدهم فضای آرام تری را شاهدیم، در حوزه مطبوعات و حقوق شهروندی دولت طوری عمل کرده که هر کسی متناسب با حقوقشان بتوانند از آن بهره مند شوند هرچند که تا ایده آلها فاصله زیادی داریم .
فضای مطبوعات و احزاب فضای روان تری شده و فضای نقد و نظر باز شده و خود این یکی از محصولات جدی دولت بحساب می آید.
در این دولت حضور نهادهای صنفی مدنی خیلی جدی تر از گذشته شکل گرفته و فضای نقد بسیار باز شده و امیدواریم سرعت رشد در این فضاها فراگیرشده تا محصول نگاه دولت در ارزیابی محصولی باشد کاملاً قابل لمس برای تمامی اقشار جامعه .
در حال حاضر تنها نخبگان جامعه و آنهایی که تخصص لازم را دارند قدرت شناخت عمیق از اهداف دولت را ٌ داشته و امیدواریم سطح دریافتی به سطح عام رسیده و دیگر تفاوت نرخ نگاه عام و خاص را شاهد نباشیم.
ترکیب مدیریتی استان در آینده دستخوش چه تغییراتی خواهد شد؟
دولت یازدهم تقریباً می توان گفت اولین دولتی است که از تمامی گروهها، اقشار، جناح ها و ... در دولت حضور دارند و این یک روش جدید است که تاکنون اجرایی نشده و می توان از این روش، هم بعنوان فرصت یاد کرد و هم بعنوان تهدید! امیدواریم با رویکرد جدید دولت و توجه به نگاه و آرمان های دولت و نوع نگاهش که متأثر از رای مردم است تمامی برنامه های دولت در سطح استان اجرایی گردد و به بار نشیند .
اساس کار دولت این نیست که یک مدیر را برداشته و مدیر دیگر جایگزین کند، مدیران متناسب با عملکردشان و نوع نگاه دولت، ماندگار یا تعدیل می شوند، اگر این نگاه همگام و همسو با نگاه و آرمان های دولت باشد مدیر در مجموعه باقی مانده و در غیر این صورت برداشته خواهد شد.
این روند نسبت به گذشته بسیار کند صورت می گیرد چرا که مدیران در حال ارزیابی می باشند و مدیران توانمند و کارشناس صرف نظر از نگاه جناحی، ماندگار خواهند بود و مدیرانی که خلاف نگاه دولت دارند تعدیل خواهند شد و این امر در تمامی دولت ها امری است طبیعی.
اخیرا به عنوان مشاور اقتصادی منطقه آزاد منصوب شدید که واکنش هایی در پی داشت، با چه هدفی این انتصاب صورت گرفت؟
درخواست شخصی خود من به دلیل سنخیت آن با رشته تحصیلی و توانم بود، بنده در 2 حوزه اقتصادی فعالیت داشته و اطلاعات جامع و کاملی دارم و با اعلام این مطلب که بعنوان رایگان ترین (مجانی ترین) کارشناس و مشاور که هیچ هزینه ای برای دولت نخواهد داشت.
توان اینجانب در جهت رشد منطقه بکار گرفته و نسبت بهره ای که از استان گرفته ایم خدمتی در اختیار مدیران منطقه قرار دهیم و امیدواریم بتوانیم بصورت دسته جمعی به مشکلات اقتصادی استان رسیدگی و به معیشت مردم کمک نمائیم و با این اقدام حداقل کمک را به اقتصاد استان کرده باشیم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت ها و تشکیل تیم ها ی توسعه ای در منطقه شاهد تحولات جدی باشیم.
آقای استاندار در جلسه ای جنابعالی و آقای جمشید نژاد را بعنوان مشاور مطبوعاتی و رسانه ای معرفی کردند،آیا این سمت جنبه ی نمایشی دارد یا خیر و برای ارتباط گیری با رسانه ها و بررسی مشکلات و انتقال آن به استاندار چه برنامه های دارید؟
اولاً آقای استاندار به شخص بنده لطف داشته که این سمت را اعلام نمودند و در آن جمله ایشان آقای جمشید نژاد معاونت محترم سیاسی اجتماعی که خود از افراد با سابقه در حوزه مطبوعات می باشند و در غرب کشور فعالیت داشتند را معرفی و بنده نیز دستی بر آتش حوزه مطبوعات از قبل داشته و شاید بتوانیم از این مسیر با همکاران در حوزه مطبوعات همکاری و همراهی نماییم و بتوانیم یک گام مؤثری برداریم.
همانگونه که از اسم مشاوره مشخص است کار اصلی مشورت دادن است و حوزه هایی که کار اجرایی دارند باید پی گیر کار باشند ولی با تمام این تفاسیر ما به این بسنده نکرده و بدنبال راه اندازی شورای اطلاع رسانی استان هستیم.
هدف در این شورا هماهنگ کردن و تأثیر گذاری بیشتر حضور مطبوعات استان در سطح منطقه و ملی و فراملی می باشد، همانگونه که می دانیدروزانه در دنیا شاهد تحولات زیادی در عرصه تکنولوژی و فضای مجازی هستیم.
متأسفانه مطبوعات ما در این عرصه عقب مانده اند و نمی توانند همراه و همگام با این تحولات گام بردارند و باید این فاصله ها به حداقل رسانده شود و از فضاها و امکانات و تکنولوژی های جدید استفاده شود تا نقش مطبوعات نقش پررنگ تری از گذشته باشد.
در بحث کمک و همکاری برای مطبوعات به دنبال این هستیم تا مطبوعات را بصورت فنی و تخصصی کمک نماییم در این امر همکاری دستگاه های متولی را نیازمندیم تا با ارایه یک سند و برنامه برای توسعه مطبوعات گام های اساسی در این امر برداشته شود.
ما در حوزه مشورت به آقای استاندار برای مطبوعات نقش واسطی خواهیم شد برای برقراری ارتباط با حوزه دولت و مطبوعات؛ و مدیران را موظف نموده نقش تسهیل کنندگی و ارتباط راحت تر و بیشتری را با مطبوعات ایجاد نموده و خود این ارتباط از چند بعد باعث تقویت مطبوعات می گردد، دسترسی شان به اطلاعات و اخبار و از بعد مالی رپرتاژ و آگهی و ...
خود مطبوعات نیز باید به سمتی گام بردارند که یک ساختار واحد و مؤثری را ایجاد کنند یک همگرایی داشته باشند و صدای واحدی را در توسعه حوزه مطبوعات داشته باشند و ارگان های ذیربط نیز برنامه هایی را در توسعه مطبوعات ارائه نمایند و ما نیز در کنار مطبوعات کمک می کنیم.
نظرتان راجع به آقای علی اوسط هاشمی چیست، وجه تمایز آقای هاشمی نسبت به دیگر استانداران را در چه می دانید؟
همه استانداران که به استان آمدند یک سری نقاط قوت و ضعفی را داشتند آن چیزی که علی اوسط هاشمی را با دیگر استانداران متمایز می کند و برای من حائز اهمیت است نوع نگاه بلند و جسارت ایشان در انجام کارها و نوع ورودش به کارهاست.
این سه عنصر باعث شده که من علاقمند باشم در خدمت ایشان بوده و ایشان را به این دلایل متمایز از گذشتگان می دانم.
استان سیستان و بلوچستان نیازمند نقشه راه توسعه بوده و گام نهادن در این راه جسارت بلند و قدرت ریسک پذیری کافی را می خواهد که اینها همه در شخص آقای استاندار نهفته می باشد .
امیدواریم مدیرانی که با ایشان همکاری دارند با الهام از این سه عنصر فعالیت نموده وبا برداشتن گام های مؤثری در جهت رشد و شکوفایی و رسیدن به جایگاه اصلی استان تلاش نمایند .
حرف آخر؟
در پایان برای مجموعه صبح زاهدان و همکاران خوبی که در آن فعالیت دارند و بنده کاملاً از آنها شناخت دارم، آرزوی موفقیت و توفیق دارم و امیدوارم بنای این مجموعه همچنان استوار باشد.
همچنین امیدوارم همه مطبوعات در استان با نقد و نظرشان بصورت منصفانه ما را در معرض آزمون قرار داده و همراه و همکارمان باشند.
خواهش من از مردم استان نیز این است که از دعای خیرشان ما را فراموش نکنند که دعای خیرشان مؤثر و کارگشای راه ماست.
2047/


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن