تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری شش هزار نفر تبعه خارجی در مرزهای آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دستگیری شش هزار نفر تبعه خارجی در مرزهای آذربایجان غربی سردشت، مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری بیش از شش هزار نفر از اتباع کشورهای مختلف خارجی که قصد تردد غیرقانونی از مرزهای این استان را داشتند شناسایی و دستگیر شدند.


سردار یحیی شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سردشت افزود: این افراد که عمدتا از اتباع کشورهای افغانستان و پاکستان بودند از استان های جنوبی کشور به این استان توسط قاچاقچیان انسان انتقال یافته بودند تا به صورت غیرقانونی از مرزهای این استان به کشورهای همجوار عزیمت کنند.
وی با بیان اینکه این افراد توسط عوامل انتظامی، هنگ مرزی، سپاه و اطلاعات دستگیر شده اند گفت: این افراد پس از دستگیری با دستور مقامات قضایی پس از طی مراحل قانونی به کشورهای خود عودت داده شدند.
سردار شرفی همچنین از کاهش 8 درصدی میزان سرقت در استان خبر داد و گفت: با برنامه های پیشگیرانه که با مشارکت دیگر دستگاه های اجرایی ، مردم و عوامل انتظامی در استان در دست اجرا است میزان جرایم و سرقت ها روز به روز در سطح استان در حال کاهش است.
وی افزود: در بحث ترافیکی نیز تمهیدات خوبی در سال جاری صورت گرفته است به طوری که میزان تصادفات منجر به فوت امسال در مقایسه با پارسال با 16 درصد کاهش موجب کاهش فوت حدود 100 نفر در جاده های استان هستیم.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به آمار قتل های بوقوع پیوسته در استان نیز گفت: در این زمینه امسال نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته ایم که عمده آنها در اثر اختلافات خانوادگی است.
سردار شرفی در زمینه مقابله با اعتیاد در جامعه نیز گفت: یکی از راهبردهای اصلی درمان معتادان، توسعه مراکز درمانی در استان و کشور است که در آذربایجان غربی در طی چند سال اخیر مراکزی ایجاد شده و به تدریج در حال افزایش است.
وی گفت: در همین راستا شمار مراکز درمانی معتادین از 74 مرکز درمانی دولتی و خصوصی در استان در طی دو سال اخیر در زمان حاضر به 104 مرکز درمانی افزایش پیدا کرده است.
سردار شرفی افزود: بر اساس آمارهای موجود بیش از 19 هزار نفر از اقشار مختلف مردم با مراجعه به این مراکز و قرار گرفتن در چرخه درمان تحت مداوا قرار گرفته و سلامتی خود را بازیافته اند.
وی همچنین اظهار کرد: در زمینه درمان و پیشگیری طرح هایی توسط نیروی انتظامی در دست اجراست که بر اساس آن باید هشت درصد کل آحاد جامعه زیر پوشش آموزش مهارت های زندگی قرار گیرند که بر همین اساس این نیرو توانسته است در یک سال اخیر این میزان را به 16 درصد افزایش دهد.
فرمانده انتظامی استان به منظور شرکت در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به سردشت سفر کرده است.
شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7506/584/581


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن